החדר הכחול

”The Blue Room“ הוא ה-EP השלישי שקולדפליי הוציאו לפני אלבום הבכורה שלהם. הוא הודפס במקור ב-5000 עותקים בלבד באוקטובר 1999. למרות שהודפס שוב כעבור שנתיים, העותקים שמופיעים באיביי עולים כעשרות דולרים, מה שכמובן עושה לי רק יותר חשק להשיג אותו. הסיבה המקורית להחזיק עותק מקורי של הדיסק הזה, היא שמדובר פה בלהקה אחרת מזו ששמעתם באלבום האחרון והכה-מסחרי שלהם, ואפילו שונה משני האלבומים הראשונים, שהיו יותר טובים אבל לא פחות משוייפים. 5 שירים יש כאן, הראשון הוא Bigger Stronger, שיר שמתחיל שקט ואז הולך ומתגבר ומכיל בתוכו כאב והרגשה ש“משהו לא בסדר“. את השיר הזה שמעתי לראשונה באוסף שנעשה עבורי, והוא דירבן אותי לחפש את האי.פי. הזה. אח“כ מגיע Don‘t Panic, אבל בגירסה שונה מזו שהופיעה אח“כ באלבום, גירסה אווירתית יותר ואולי אפילו מיני-פסיכדלית. אז בדיסק הזה הם קצת יותר מחוספסים וקצת פחות ידועים ומצליחים. בעיקר הם מרגשים.
https://www.youtube.com/watch?v=RbTvFtI8-QM
והנה עוד אחד כזה שמומלץ לא פחות.


Posted

in

by

Tags:

Comments

3 תגובות על “החדר הכחול”

  1. תמונת פרופיל של דיסטורשן

    אם אתה קונה ברגע זה באיביי, תוך כמה זמן זה בידיים שלך בארץ?
    והאם כל דבר הם מסכימים לשלוח לארץ?

  2. תמונת פרופיל של פרנק

    לגבי זמן המשלוח, זה כמובן משתנה לפי הזמן שבו המוכר שולח את החבילה, מאיזה מדינה הוא שולח והאם הוא שלח בדואר אוויר. לרוב זה לא צריך לקחת יותר משבועיים, אבל זה יכול גם להיות יותר זמן.
    לא כל מוכר מוכן לשלוח לארץ. יש כאלה ששולחים לכל העולם, ויש כאלה שמגבילים רק למדינה שהם גרים בה אן למדינות מסויימות. זה רשום בדף המוצר.

  3. תמונת פרופיל של חולוני
    חולוני

    ממתי אתה אוהב את קולדפליי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *