אין קשר

1.
דבר אחד שכן אפשר להגיד לזכות טאואר, זה כמות הסיפורים שאפשר להוציא מהמקום הזה על לקוחות והשאלות שלהם. ישנם אלפי סיפורים, על אנשים מטומטמים ומעצבנים. חלק מתוך רוע, חלק מתוך בורות וחלק… רק אלוהים יכול לעזור להם. אחד הדברים שתמיד מדהימים אותי מחדש הוא מגוון המוצרים שהלקוחות חושבים שאפשר למצוא בחנות כמו טאואר רקורדס. אולי הפירסום של הרשת קצת מטעה, כי זו רשת שמנסה לייצב את עצמה כסוג של כל-בו. ובכל זאת, קשה לי להבין את האישה שנכנסה היום לחנות ושאלה אותי אם יש לנו את הדברים האלה לנשימה, הרצועות שמצמידים ליד ומודדים את הלחץ-דם. הסתכלתי עליה במבט תוהה ועניתי בקול ענות חלושה, "זאת חנות מוסיקה". תאמינו לי, כבר חיפשו דברים שהקשר ביניהם למוסיקה (או סרטים, או משחקי-מחשב, או ספרים) הוא לא ברור עד קלוש למדי. אבל בכל פעם יש שיאים חדשים. אבל זה לא מעצבן, זה יכול להיות מצחיק. בעניין אחר, אני חושב שהקארמה (אגב my name is earl) מנסה לשכנע אותי לא לעזוב. ביומיים מכרתי די בקלות, בכל שהמלצתי ללקוחות סקרניים, שלושה דיסקים שאני אוהב: את האחרונים של לורה וירז, יורגנסון וטימו מאאס. זה לא משהו שקורה כל יום, וגם לא כל יומיים, וזה ממש כיף שזה קורה. אבל אין כ"כ הרבה דיסקים בחנות ואם זה ימשיך ככה, אז תוך כמה ימים ייגמרו כל הדיסקים שאני אוהב ולא יהיה לי על מה להמליץ…
2.
מי שקורא אותי כבר זמן מה זוכר שבתחילת 2006, אחרי שראיתי את הממשק החדש והמגניב של "עונג שבת", הבעתי רצון להמיר את הבלוג הזה לגירסת וורדפרס שתשכון על השרת של אינפקציה. עמלתי רבות על העברת כל מה שכתבתי כאן לשם, אבל לא הצלחתי למצוא עיצוב מתאים. אחרי כמה חודשים, פעולה שעשתה החברה שעל השרתים שלה נמצא האתר של אינפקציה, דפקה לי את מסד-הנתונים. החלטתי להישאר בישראבלוג. לפני כמה שבועות פרסם גיאחה בעונג על תוסף חדש לוורדפרס שמייבא את הפוסטים מישראבלוג ללא מגע יד אדם. קפצתי על ההזדמנות בשמחה, ואח"כ ישבתי וערכתי את כל הפוסטים (בעיקר רשימות שידור) כדי שייראו כמו שצריך. אחרי חיפושים מצאתי גם עיצוב יפה, ונשאר לי רק לפרסם כאן את הבלוג החדש. הקונכייה מוכנה להיות אתר יפה בזכות עצמו. אבל הטכנולוגיה עדיין שמה לי מקלות בגלגלים. מתברר שהעיצוב הזה שמצאתי, כמו כל עיצוב אחר כמעט, עובד נהדר בפיירפוקס, אבל כשמנסים לקרוא אותו באקספלורר (שלפי הסטטיסטיקה באתר של אינפקציה, נמצא בשימוש ע"י 90 אחוז מהגולשים) הוא נראה ככה: הפוסטים בסדר, הסייד-באר (הטור בצד עם הלינקים) נופל למטה והתגובות שבורות. בקיצור – אסון. וזה ממש מצער, כי אני אוהב את איך שהאתר נראה, והוא מציע לגולשים וגם לי הרבה יותר דברים ממה שישראבלוג מציע. אז זוהי קריאה לעזרה: אם מישהו מבין בדברים האלה ויכול להציע לי דרך פעולה שתאפשר גם ל-90 אחוז מכם לראות את האתר כמו שצריך, אהיה אסיר תודה לעד.
בברכת שנה טובה!


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

8 תגובות על “אין קשר”

  1. תמונת פרופיל של שחר

    בן אדם, בפיירפוקס שלי הכל נראה סבבה.
    תעשה לי טובה אישית ותעבור, ויפה שנה אחת קודם.

  2. תמונת פרופיל של פרנק

    "…עובד נהדר בפיירפוקס, אבל כשמנסים לקרוא אותו באקספלורר הוא נראה ככה: הפוסטים בסדר, הסייד-באר נופל למטה והתגובות שבורות. בקיצור – אסון."

  3. תמונת פרופיל של צ’ילי

    לפחות התמונה יפה 🙂

  4. תמונת פרופיל של דיסטורשן

    ארל! תוכנית גדולה! ג’ייסון לי תעשה לי ילד!
    בעיצוב הנוכחי (עם הפונט הלא קריא – יש לך משהו נגד אריאל?) הסייד בר דווקא לא נופל למטה באקספלורר שלי..

  5. תמונת פרופיל של פרנק

    אני דווקא אוהב את הפונט.
    בקשר לסייד-באר, הבעיה תוקנה הודות לחברים הטובים בפורום וורדפרס ישראל 🙂

  6. תמונת פרופיל של מר בחור
    מר בחור

    עבודה בשירות לקוחות מכל סוג בארץ הקודש תמיד כיפית מאד …
    שאלו אותך כבר אם אתם מוכרים ביטוחים של חברת מגדל ? (הרי אתם "טאוואר", זה הגיוני)

  7. תמונת פרופיל של klafim
    klafim

    אתה יכול לכתוב בוידאו שהעלת בyoutube שזה וידאו של סימפסונס.

  8. תמונת פרופיל של פרנק

    אני יכול, אבל מי שרוצה למצוא את זה כבר ימצא (זה מופיע שם כמה עשרות פעמים). בזה שאני לא כותב סימפסונז אני מונע ממני מחיקה אחרי שפוקס יגידו שאנח מפר להם את הזכויות יוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *