eMule links

שיתוף קבצים באמצעות תוכנת האימיול התגלה כדבר די אפקטיבי. 2 מיני-אלבומים שיצאו לקראת האלבום החדש של רוזין מרפי (סולנית מולוקו) שהורדתי בסולסיק, הגיעו ממני לאימיול ומשם הופצו לעשרות אנשים. כנ"ל לגבי משהו שבכלל לא תכננתי שיופץ ועד עכשיו אני לא מבין איך אנשים הגיעו לזה: קטע קצר מתוך "י. שוורץ ומלחמתו בחיים" – מערכון (וידאו) "זמר חתונות" של יעקב כהן. פתאום גיליתי שהמון אנשים הורידו את זה ממני. ואחרי שהורידו ממני, אז מורידים מהם וכן הלאה. בקיצור, הפצה. זה מאוד נחמד, אז החלטתי להפיץ דברים שבעצמי הייתי רוצה למצוא באימיול והנה הלינקים לפניכם:

 Roisin Murphy – Sequins One Ep
 Roisin Murphy – Sequins Two Ep

כביכול זה הולך להיות אלבום סולו ראשון של רוזין. בתכלס הדבר היחיד ששונה באלבום הזה הוא השותף שלה ליצירה, מי שאחראי על הפלייבק. קוראים לו מת'יו הרברט, והוא פעיל, ידוע ומוערך כבר שנים בקהילת המוסיקה האלקטרונית ה"איכותית". החומר מאוד שונה מהשירים של מולוקו, כפי שתוכלו לדגום באתר הרישמי שלה. המיני-אלבומים זאת דרך חביבה לטפטף את הדיסק בשלושה חלקים לפני יציאתו, וזה יוצא במהדורות מוגבלות של ויניל (12 אינץ'). בקרוב השלישי.

 


 Mount Sims – Wild Light

אלבום חדש לאמן האלקטרו המכונה
Mount Sims. השפעות חזקות של אייטיז (כיאה לאלקטרו) ואווירה אפלה חזקה.

 


 Mugison – Mugimama is this Monkey Music

אין
לי כ"כ מה לספר על האמן האיסלנדי הזה, אבל אם למדתם משהו מביורק, סיגור רוס ואמליאנה טוריני – אז אתם יודעים שבאיסלנד עושים מוסיקה מגניבה. באלבום הראשון היה שיר אחד שתפס אותי, ובעקבותיו התחלתי לעקוב. זהו האלבום השני שלו, וזה האתר הרשמי.

הלאה למחוזות מקומיים!

 Amit Erez – The Rotterdam Sessions
6
שירים שהוקלטו בהופעה ועוד 4 שהוקלטו בחדר בו התגורר – מזכרת מתקופת שהותו בהולנד. כולל קאברים לג'וני מיטשל ואליוט סמית, והשירים החדשים שמבוצעים בהופעותיו: Apollio ו– Kill It. את דיסק הבכורה שלו אפשר למצוא באוזן השלישית ובחנויות טאואר רקורדס המובחרות. בקרו באתר הרשמי שכולל גם רשימת תפוצה שתיידע אתכם בדבר הופעות של עמית ואטליז.

 


 Jurgenson – The Early Years

רן
יורגנסון ידוע בעיקר כמתופף אינפקציה לשעבר, היה גם בלהקה People בניינטיז והיום מנגן עם עמית ארז ובקרוב מוציא אלבום סולו שיגרום ללסת שלכם ליפול לרצפה (כמו שאומרים באנגלית). זוהי אסופה של קטעים אינסטרומנטליים מוקדמים שלו. בקרוב יהיה כאן אתר רשמי.

בונוס:

 
 יעקב כהן – זמר חתונות) מתוך "י. שוורץ ומלחמתו בחיים(


Posted

in

by

Tags:

Comments

תגובה אחת על “eMule links”

  1. תמונת פרופיל של Jello
    Jello

    נהדר.
    כן ירבו המלצות כאלו.
    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *