גפרורים 25.2.2014

gafrurim_250214

<< להורדת פרק זה או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> Bulda (Maia Wilson) and the Trolls feat. Olaf and Kristoff – Fixer Upper
שיר חמוד מתוך הפסקול של סרט האנימציה המוסיקלי Frozen שעושה עכשיו שמות ברחבי העולם וגם בחוגים מסוימים בארץ. את השירים כתבו קריסטן אנדרסון-לופז ורוברט לופז, שקנה את שמו כאחד מהיוצרים של להיטי ברודווי כמו Avenue Q (שראיתי בניו יורק ואהבתי מאוד) ו-Book of Mormon (שעדיין לא ראיתי אבל אני מקווה לתקן בקרוב). ההרמוניות הקוליות בשיר הזה מזכירות לי את שיר הפתיחה של הסדרה Fraggle Rock.
> Eminem – Rhyme Or Reason
אחרי שנכנס באמא שלו וגם ביקש ממנה סליחה, אמינם החליט שהגיע הזמן לטפל גם באבא שלו. הוא עושה את זה בעזרת להיט האולדיז האהוב Time of the Season והסימפול הזה עושה את העבודה מעולה. [מתוך סיכום 2013 בהיפ-הופ של קוואמי ב-הקצה]

> Bonobo – Cirrus
מתוך האלבום האחרון של אחד מיוצרי הצ'יל-אאוט הכי טובים, בחור שעושה מוסיקה כבר יותר מעשור. גם הקליפ שלו (לינק למעלה) מגניב.

> לא דובים – אינשאללה
"אינשאללה נכתב בערבית ועוסק בילדה יהודיה שחולמת להיות מואזין במסגד, אבל נתקלת בקשיים כי היא ילדה וכי היא יהודיה". מילים: תמר הוכשטטר; לחן: אבי תורג'מן, רונן ברטן.
> MØ – XXX 88 (feat. Diplo)
קטע מגניב ששמעתי בערב הבכורה של הליין החדש Reflektor של ניצן פינקו ותומר קריב (פעם בחודש באברקסס ת"א). האלבום עתיד לצאת ב-10 במרץ.
> Robert Glasper Experiment feat. Jill Scott – Calls
פסנתרן הג'אז והמפיק רוברט גלספר הוציא את האלבום הראשון בסדרת Black Radio ב-2012, אלבום שכולל גם גרסת כיסוי מעניינת ל-Smells Like Teen Spirit. השני בסדרה יצא באוקטובר 2013 והוא כולל את השיר היפה והמהורהר הזה, בהשתתפות אחת מזמרות הסול הגדולות של תקופתנו, ג'יל סקוט.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *