גפרורים 4.2.2014

gafrurim_040214-F
<< להורדת פרק זה או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> היפופוטם – 60 שניות על בית שאן
> Mac DeMarco – Passing Out Pieces
שיר ממש חדש של בחור צעיר מקנדה. רק בן 23 והוא התחיל להקליט ולהוציא מוסיקה כבר לפני 5 שנים. השיר לקוח מתוך האלבום הבא שלו, Salad Days.
> Letherette – D&T (Dorian Concept Remix)
> Underworld – Born Slippy
פינת הניינטיז. זהו לא הלהיט הענק של הלהקה שעשה שמות במצעדים וברחבות בזכות "טריינספוטינג" – לגרסה ההיא קוראים Born Slippy .NUXX. זו הגרסה המקורית, שיצאה רק על גבי סינגל בתחילת 1995 ונשמעת אחרת מהרמיקס שקיבל מאוחר יותר את תשומת הלב הרבה. זהו קטע אינסטרומנטלי לגמרי שאפשר למצוא בו בקלות את טביעת האצבע היחודית של אנדרוורלד ולא ידעתי בכלל על קיומו עד לפני שבועיים בערך. שמח מאוד על המציאה הזו.
> Moderat – Bad Kingdom
מודראט הוא הרכב צד של הגרמנים אפאראט + מודסלקטור. השיר הזה הוא מתוך האלבום השני שלהם שיצא בשנה שעברה. זה הקליפ המצוייר שלו (תודה ליניב קלינגר). הופתעתי גם לשמוע אותו בסרט התדמית של אפל לכבוד 30 שנה למק.
> Robert Wyatt – The Age of Self
שיר יפה ומיוחד שהופיע באלבום Old Rottenhat מ-1985 והוא נכתב כדי לתמוך בקהילת הכורים ששבתו בשנים 84'-85', כשכל ההכנסות מהסינגל נתרמו למאבקם. שמעתי את השיר לראשונה בעקבות ביצוע מחודש ובלעדי שייחשף בקרוב, אני מקווה. בינתיים אפשר להאזין גם לקאבר שעשה לו בוליון.
> Young Fathers – I Heard
הז'אנר של הלהקה הסקוטית הזו מוגדר כהיפ-הופ אבל מה שהם עושים ממש לא דומה למה שרובנו מכירים בתור "היפ-הופ". הם מוציאים את הריליסים שלהם ב-Anticon, שהוא לייבל שמתמחה בהיפ-הופ אלטרנטיבי וממש אתמול יצא האלבום המלא הראשון שלהם. השיר הזה פותח את האי.פי. שהם הוציאו בשנה שעברה. נדב רביד מאוד אוהב אותם ושם אותם הרבה במשמרות שלו ב-הקצה. וזה יופי של שיר, שממשיך את הקו של אורגן הקסיו מהשיר הקודם.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *