פינת הקאלט

בד"כ כשאני נוסע באוטו, אני נוהג להקשיב לדיסקים עם MP3ים שצרבתי לפני שנים. מדובר על אוסף די גדול של דיסקים, ולפני כמה שנים התחלתי לשמוע אותו לפי סדר הצריבה (אני מאוד איטי, ונמצא כרגע בשנת 2002). מה שיפה זה שאני לא בודק מה יש בדיסקים לפני שאני מקשיב להם, וכך אני יכול לנסוע ולשמוע פתאום משהו שלא זכרתי בכלל שקיים. כל פעם אהיה מופתע מחדש. כך, למשל, את הדיסק ששמתי היום פתח Interstellar Overdrive של הפינק פלויד, ואח"כ באה שורה ארוכה של שירים מזרחיים, שבתוכם מסתתרים 3 קטעי קאלט אמיתיים שנעשו פה, בישראל. לא ממש הבנתי מאיפה זה הגיע ומה הייתה המטרה של זה, ורק כשהגעתי הביתה, נזכרתי. זהו דיסק שצרב למעני החבר ג'לו, איש יקר שחולק עימי את החיבה לדברים שהם ביזאריים ו/או מגוחכים. את השירים האלה אני מקדיש לג'לו ולחולוני:


Posted

in

by

Tags:

Comments

6 תגובות על “פינת הקאלט”

  1. תמונת פרופיל של צ’ילי

    1. הו, כמה שצחקתי עכשיו, תודה תודה תודה.
    2. איך הצלחת לנהוג עם זה?! אני כבר מזמן הייתי נכנסת להתקף היסטריה מרוב צחוק.
    3. אני תוהה עד כמה משונה זה שהכרתי את הקאלט הראשון והשלישי. את הראשון השכנים בבית הסמוך השמיעו לפני כמה שנים באחת מהמגה-מסיבות שלהם, ואת השלישי באיזו מסיבת תיכון נידחת.
    4. יום נעים, מוות לשחלופים.

  2. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    איזה כיף שצחקת!
    שחלופים?

  3. תמונת פרופיל של צ’ילי

    עבר לי… :-/
    שחלופים: נדידה של אטומים בודדים/קבוצות אטומים מהמיקום המקורי שלהם לעמדה אחרת בתוך החומר עצמו. זה נועד להגביר יציבות, אותי זה דווקא מערער.

  4. תמונת פרופיל של חולוני
    חולוני

    תודה על ההקדשה! 🙂
    באמת שירי קאלט, רק מה שם הקטע השלישי?
    אותו הכי אהבתי.
    אבי ביטר המלך!
    מזכיר לי שהביאו אותו להתארח במסיבה של אלקטרופאניקה בקולנוע זמיר בפורים האחרון (הביאו גם את DJ חני נחמיאס) והוא עלה לבמה בליווי של שומר ראש גרוזיני שכל הזמן עמד מאחוריו. זה היה גדול.

  5. תמונת פרופיל של פרנק

    הקטע השלישי הוא "דונט וורי איים שימי תבורי" של החבר’ה מהאתר kusemek.com שהיה קיים לפני 6 שנים בערך, ואיננו היום, לצערנו הרב.

  6. תמונת פרופיל של אריק.ס

    גם אני אהבתי וצחקתי, אבל כמובן שאתה כבר ידעת את זה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *