מיקסטייפ אורח: Too Happy

= מיקסטייפ חדש כל שבוע, מוסיקה משובחת, עורכים מתחלפים. ומה עם האוסף שלכם?
= האוסף האולטימטיבי (כל המיקסטייפים של הבלוגספירה הישראלית במקום אחד)
כזכור, הבטחתי פיצוי והוא מגיע בדמות מיקסטייפ חדש של רוני. האוסף הראשון שלה כאן נקרא City Lullaby, והיא גם כותבת יפה אז רשות המקלדת עוברת מיד אליה:

77 דקות, 101 מ"ב
כל השירים במיקס או {להורדה בזיפ}
אז יש לנו כאן מיקסטייפ במצב רוח אנרגטי. שירים לספונג'ה, בהשראת ג'רונימו. שירים שצריך להיות במצב רוח מאוד ספציפי כדי לא למצוא אותם עולים על העצבים. שירים לפריקת מתחים. שירים שמגיחים הישר מנבכי זכרונות הנעורים הכעוסים, מתוך הסיבה הבסיסית ביותר שבגללה התחלתי למצוא במוזיקה ערך כלשהו לחיי הרגש שלי.
אני חושבת שאם יש משהו שהשירים האלה באים לבטא, זה את המצב הזה שבו יש יותר מדי אנרגיה ולא הרבה לעשות איתה. או המצב הזה שבו אתם חסרי מנוחה ומתחשק לכם לדפוק ראש בקיר או לשלח גפיים לכל הכיוונים כאחוזי דיבוק, אבל אתם יודעים שזה בעצם חסר טעם. את המצב הזה שבו משהו לא מפוענח גועש לכם בבטן ואתם היפראקטיביים, לכאורה שמחים ונלהבים, אך כל הזמן מקננת בכם התחושה שהנה-הנה – תהיו טיפה יותר שמחים ו – משהו ישבר. או שזה מצב שרק אני חווה?
Too Happy של אדית' פרוסט, למרות שהוא שיר די רגוע וקל על האוזן, מתפרש לי בכיוון הזה ולכן הפך לשיר הנושא. והייתי שמה גם את "I Love This Blue Life of Mine" של רות' דולורס ווייס באותה קטגוריה, אך לצערי יש גבול למיקסטייפ. החצי השני של המיקסטייפ יורד בווליום אך גם הוא מורכב משירים הנבנים וצוברים מתח סמוי לאורכם. אף על פי כן, הוא מתאים להתרגעות כשגמרתם את הספונג'ה, לרפיון השרירים שלאחר המחול המטורף, להקלה שבתום הבכי או אם תרצו, לסיגריה שאחרי.

1. Nouvelle Vague & Julie Delpy – lalala
2. שילה פרבר – אדם חופשי
3. Gang of Four – Damaged Goods
4.  ירונה כספי – החזר שטחים
5. Throwing muses – Green
6. איגי וקסמן – תיפצע כשתרוץ אלי שוב
7. Frank Black – Stupid Me
8. The Mountain Goats – Craters on the Moon
9. Thalia Zedek – Treacherous Thing
10. Pentangle – I saw an angel
11. The Dodos – Elves
12. My morning jacket – librarian
13. Edith Frost – Too Happy
14. שמוליק קראוס – קראוז צינוק


Posted

in

by

Tags:

Comments

תגובה אחת על “מיקסטייפ אורח: Too Happy”

  1. […] לי לרצות להכין את הדבר הזה שתוכלו להוריד או להקשיב לו ממש כאן (פרנק היה אדיב דיו לארח אותי שוב). נראה לי שקוראים לזה […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *