גפרורים 25.3.2014

gafrurim_250314
<< להורדת הפרק או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> Velton Ray Bunch – Music from "Lee Harvey Oswald"
זו המוסיקה שפותחת את הפרק הראשון בעונה החמישית של "זינוק לאתמול". זהו פרק יוצא דופן בכך שאישיותו של לי הארווי אוסוולד, לתוכו סאם מזנק בתקופות שונות בחייו, משתלטת על סאם, דבר שמפחיד אותו כי הוא חושש שזו תהיה האצבע שלו שלוחצת על ההדק שירצח את הנשיא קנדי. זהו פרק אפל במיוחד בסדרה שלא חששה ללכת למקומות אפלים והמוסיקה הדרמטית הזו שוות ערך לפסקול של סרט.
> The Secret Sea – Elegy
השיר שהכי תפס אותי באלבום החדש של הסיקרט סי. יש באלבום הרבה רגעים יפים והשיר הזה הוא רגע יפה במיוחד. איזה הרמוניות, יא אללה. [תיקון למה שאמרתי בהקלטה: ההופעה עם טליה אליאב תהיה בעוד שבועיים ביום שלישי]

> Liarsmess on a mission, silent servant remix
רמיקס מדליק ששמעתי אצל נדב רביד כמה פעמים והוא "גדל עלי". הגרסה המקורית מופיעה באלבום השביעי שלהם, Mess, שיצא ממש אתמול.

> Ministry Of Dub-KeyDumyeh Plastikieh
את השיר המגניב הזה שמעתי במסגרת הסשן בקצה עם סיסטם עאלי. לפי אורי זר אביב בהארץ (סליחה על הלינק לאתר שצריך לשלם כדי לקרוא בו), זו "להקה יוצאת דופן שמקורה בחיפה היוצרת שילוב מקורי בין רגאיי, ספוקן וורד ודבקה". מי דמיין שהחיבור בין ערבית ורגאיי ישמע כל כך טבעי.

> Sergio Mendoza y la Orkesta – Mambo Mexicano
ואת זה גיליתי בזכות NPR. לא יודע להסביר למה אני אוהב את זה. יש גרוב לטיני שעושה לי את זה, משהו בשילוב של כל הכלים האלה יוצר צליל שעושה לי כיף באוזן. כך זה נראה ונשמע בהופעה.
> God Lives UnderwaterFrom Your Mouth
אחד הקליפים הכי פשוטים ומעולים שאני מכיר. וגם יופי של שיר. לא מכיר אותם חוץ מהשיר הזה והקאבר לדפש מוד.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *