גפרורים 11.3.2014

gafrurim_110314
<< להורדת הפרק או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> Live – The Dam At Otter Creek
אוטר קריק הוא נהר גדול במדינת ורמונט בארה"ב. הסכר שלו מככב בשמו של השיר שפותח את האלבום Throwing Copper של להקת הניינטיז Live, להקה שקשה קצת למצוא בגוגל. בחודש הבא נחגוג 20 שנה לאלבום הזה, שהביא שני להיטים מאוד גדולים. אבל אני מתחבר יותר לשיר הנהדר הזה, שמתחיל בקטן ומתגבר בהדרגה עד להתפרצות שהופכת את השיר לאינטנסיבי במיוחד.
> לא דובים – כל ההומואים
השיר שפותח את האי.פי. אינשאללה והאחרון שטרם הושמע פה. מזכיר שבעמוד הבנדקמפ שלהם אפשר לקנות ולהאזין גם לאלבום הבכורה המצוין שלהם. השיר הזה לא חדש בכלל, הוא מנוגן בהופעות כבר מהשנה הראשונה שלהם, כפי שאפשר לראות בוידאו הזה.

> קרוסלה – חד גדיא
לאחרונה נחשף פרוייקט חדש, עבודה עברית: שרות חוה אלברשטיין, שנמצא בעבודה כבר 4 שנים, כך מסתבר. בפרוייקט משתתפות גם אפרת גוש, אפרת בן צור, קרני פוסטל וגם שמות "צעירים יותר" כמו אסתר רדא ולי טריפון. אבל אני נדלקתי מיד כשהעיניים שלי נפלו על השם הזה: Carusella. למי שלא מכיר, זהו צמד של גיטרה ותופים שניגנו רוק מלודי עם השפעות מגוונות, כמו פאנק, גראנג', מטאל ועוד. הם הוציאו אלבום אחד, חרכו את אירופה וארה"ב בהופעות ואז התפרקו. אבל הם השאירו אחריהם קהל שהיה צמא לעוד מהרוח הרעננה שלהם ולכן אני שמח שנחשפה ההקלטה הזו לפתע. בנוסף לשמחה על בואם המחודש של קרוסלה, זה גם אחד השירים של חוה שאני הכי אוהב.
> Jewrhythmics – Misirlou
הזוי. במובן הטוב של המילה. זהו פרוייקט שמשלב שני דברים שלגמרי לא קשורים זה לזה: יידיש ומוסיקה יהודית עם דיסקו/סינת'פופ מעדות האייטיז. ובאופן מפתיע זה עובד. אם זה מוצא חן באוזניכם, תמשיכו כאן.
> Metronomy – Love Letters
שיר הנושא מתוך האלבום החדש שלהם, שיצא אתמול. הקליפ החמוד שעשה גונדרי הוא לגרסה המקוצרת של השיר.
> Björk – Pagan Poetry
שיר אהוב מתוך Vespertine. על הקליפ כתבתי בעבר במסמ"צ.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *