כמה עדכונים קצרים

ג'ון פרושיאנטה מוציא במהלך החודש את האלבום החדש שלו – "shadows collide with people". מהאזנה ראשונה לשלושה שירים מהאלבום החדש, נראה שהוא נוטש לאיטו את קונספט הלו-פיי שאיפיין אותו בעבר ומתקרב יותר לשירים גדולים ומופקים. קשה להגיד עדיין שהוא נשמע מבסוט מהחיים, אבל הסאונד החדש הולם אותו. בהחלט אלבום מסקרן. ולמי שרוצה לשמוע עוד ממנו, באתר הרישמי שלו אפשר להוריד בחינם דיסק שלם שמורכב מהקלטות שלא מופיעות באף אחד מהאלבומים שלו. קוראים לזה – From the Sounds Inside.
גם N.E.R.D. וגומז מוציאים אלבומים חדשים בחודשיים הקרובים. באתרים שלהם אפשר לשמוע את הסינגלים הראשונים שהם משחררים.

The Stills היא להקה אמריקאית נחמדה שגרמה לי להתלהבות כששמעתי את השיר הראשון שהם הוציאו. זה היה באוגוסט, אבל זה מרגיש לי כאילו זה קרה לפני שנים. לשיר קוראים "Still in Love Song" והסיבה שהתלהבתי היא שהרגשתי כאילו מצאתי סוף-סוף את להקת הרטרו שאני אוהב, שהם מתחברים לחומרים שיותר מדברים אלי, בניגוד לגל הלהקות שחוזרות לרוק המלוכלך של הסיקסטיז והסבנטיז. זה גם הפתיע אותי שהם אמריקאים, כי בהחלט נשמע שמקורות ההשראה שלהם נמצאים בבריטניה של שנות ה-80 (ולא במובן היורו-פופי של התקופה). בכל מקרה, השיר ההוא הוא שיר להיטי, עם לחן קליט ופוטנציאל. ההתלהבות גרמה לי לקנות את ה-EP הראשון שהם הוציאו, "Rememberese". לשמחתי התגלה שם שיר מצויין נוסף, להיטי פחות אך איכותי יותר בשם "Killer Bees". ולשני אלה הצטרף עוד קטע קצרצר וחמוד ולסיום – רימיקס 12 אינץ' מורחב של הלהיט הראשון (שמזכיר קצת את רימיקס ה-12 אינץ' שעשו ל-Lovesong של הקיור). זאת היתה קניה מוצלחת. ועכשיו הגיע לארץ האלבום השלם שלהם שיצא בארה"ב כבר באוקטובר. לצערי קשה לי להמליץ עליו, כי יש פער גדול מידי בין ה"להיט" שאני אוהב לבין שאר השירים שבאלבום. אבל אתם יכולים להתרשם בעצמכם בסטרימינג מלא של הדיסק שנמצא באתר הרישמי שלהם.

גם את הדיסק של עמרי לוי אפשר לשמוע בסטרימינג בשלמותו באתר הרישמי. את עמרי הכרתי דרך עמית, אחרי שעמרי עזר לעמית לעשות לאלבום שלו מאסטרינג וגם עשה איתו יחד את השיר "Postcard". לקח לו כמה שנים לעבוד על האלבום ודחייתו נדחתה כמה פעמים, אבל התוצאה שווה את ההמתנה. שירים יפים, עיבודים יצירתיים ובקיצור – מומלץ. כדאי לכם מאוד להקשיב לו אונליין ואח"כ ללכת לבייסמנט ולקנות את הדיסק.ולסיום, Zoot Woman מציעים להורדה שני אמפי3ים מהופעה באתר שלהם. תהנו.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *