גפרורים 24.4.2014

gafrurim_240414
<< להורדת הפרק או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> Gramatik Feat. Eric Krasno – Torture
שילובים של ז'אנרים, בעיקר של ישן וחדש, תמיד מגניבים אותי. הטראק הזה לגמרי מקפיץ, מתחיל עם גיטרה בלוזית ואז נכנס לאזורים יותר מסונתזים מעדות הדאנס/פופ העכשווי. גרמטיק מציעים את האלבום הזה, The Age Of Reason, להורדה בחינם מהאתר שלהם ונותנים גם אפשרות לתרום.
> RJD2 – Since We Last Spoke
הוא מגניב ותמיד היה מגניב, הדיטו. זהו שיר הנושא מתוך האלבום השני שלו שיצא כמעט לפני עשר שנים. השיר גם פותח את הסרט התיעודי המעניין Copyright Criminals.
> Zep Hurme ft. Snowflake – Wake Up Kiss
זאפ הורמה הפיני הוא עוד אמן שמשתף את כל המוסיקה שלו בחינם דרך ccmixter (סיפרתי על האתר פה לפני כמה חודשים) באמצעות רישיון של Creative Commons. את השיר הנהדר הזה גיליתי בזכות המלצות המערכת שלהם.
> Renato Carosone Sextet – Tu Vuò Fa' L'Americano
המקור לשיר הזה של יולנדה בי קול, שהיה להיט ענק לפני 4 שנים. נתקלתי בזה לפני כמה ימים בטמבלר של הייפ מאשין ואני ממש שמח ששמו את זה שם, כי זה כיף למצוא את המקור לסימפול שלפעמים שומעים אותו עשרות או מאות פעמים בלי לחשוב על זה שבעצם זה לקוח משיר הרבה יותר ישן. הביצוע הזה, אם הבנתי נכון, לקוח מהקומדיה האיטלקית Toto, Peppino and the Fanatics משנת 1958. כדאי מאוד לצפות גם בוידאו.
> Infectious Organisms – City Limits
עוד תגלית שאני זוכר לטובה מלפני עשור וקצת. כי להקות היפ הופ שעושות את זה אורגני זה הכי. נזכר בשיר הזה לעתים קרובות ולכן הוא פה.
> החארות – Don't worry I'm Shimi Tavori
אזהרת טריגר, או משהו כזה. [כתבה מערוץ 1!]


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *