לא רק שר הטבעות

אוקיי – הנה זה בא: בזמן האחרון יוצא לי לראות די הרבה טלוויזיה מצויינת. אז מה אם הכל בתוך המחשב. והגיע הזמן שאני אכתוב על זה קצת ואולי ארחיב בהמשך. Flight of the Conchords היא סדרה קומית חדשה מבית HBO שנחשפתי אליה בעקבות באנר שראיתי באיזה אתר או בלוג לפני כמה שבועות (חברים, הפרסום באינטרנט עובד!). הסדרה מספרת את סיפורו של צמד פולק ניו-זילנדי שמגיע לניו-יורק כדי להגשים את חלומם ולהיות כוכבי רוק (או משהו בסגנון). לגמרי במקרה, שני השחקנים שמשחקים בתפקידים הראשיים מרכיבים את צמד הפולק-הומור הניו-זילנדי Flight of the Conchords שמכנה את עצמו – "New Zealand's fourth most popular folk-parody duo" (תרגמתי את זה בשביל העונג, אבל יצא לא משהו). בכל מקרה, הסדרה מבוססת בעיקרה על הומור "אנדר". הדמויות מפגינות לרוב חוסר תקשורת וחוסר הבנה של מושגים בסיסיים בהתנהגות אנושית. המנהל שלהם בקושי מסדר להם הופעות או מקדם אותם בכל צורה אחרת וניכר שהוא לא ממש מבין בתחום, ובסה"כ יש הרגשה שהוא מבוסס באופן חופשי למדי על דמות המנהל של אנדי מ"ניצבים". אבל העיקר פה הוא המוסיקה, והחבר'ה האלה מצטיינים במה שהם עושים. בינתיים זיהיתי אצלם שני סוגים של פולק: הסוג הפשוט של השירה עם הגיטרה, והסוג שמשלב בפנים גם לופים של מכונות תופים. והשירים נהדרים, הלחנים יפים והמלים מצליחות להיות משעשעות ומרגשות בו-זמנית. Need I say more? את הפרק הראשון ראיתי באתר של HBO שבצעד שיווקי מוצלח שיחררו אותו לצפייה באתר כמה שבועות לפני השידור בערוץ. אחרי הפרק השני ששודר בתחילת השבוע אני כבר יודע שמדובר בהתאהבות. ואמנם את הקליפ ששמתי לכם כאן אפשר גם לראות באתר של HBO, אבל הם שמו רק 2 דקות מתוך 2 ו-44 שניות והיה לי חשוב שתראו את כולו. זוהי מחווה מבריקה ל"ווסט אנד גירלז" של הפט שופ בויז:

[flv:http://infectzia.net/temp/blog_files/fotc.102.flv 500 282]

(שימו לב, שבניגוד ליוטיוב כאן אפשר לראות מסך מלא בצורה איכותית למדי. רק תלחצו על הריבוע שנמצא ליד הווליום)


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

3 תגובות על “לא רק שר הטבעות”

  1. תמונת פרופיל של אורן ווילקינס

    אני זוכר שראיתי את מופע הסטאנד אפ שHBO הפיקו להם לפני איזה שנה שנתיים. זה באמת היה מצחיק, הרבה יותר מצחיק מהפרק הראשון של הסדרה שלהם אם תשאל אותי.

  2. תמונת פרופיל של fireshine

    אני יודעת שאני באיחור של כמה שנים, אבל רק לאחרונה התוודעתי לסדרה הזו ועכשיו השירים שלהם כל הזמן מתנגנים לי בראש. המחווה/פרודיה הזאת על הפטשופ באמת אדירה.
    אגב, בוידיואים/בוטלגים של הופעות הם הרבה הרבה יותר מצחיקים מאשר באלבום הרשמי, ואפילו מאשר בסדרה, למרות שיש שם קליפים נהדרים כמו זה…

  3. […] המקדים ליצורים מוצלחים כגון טים מינצ'ין האוסטרלי ו- flight of the chonchords הניו-זילנדים – תראו איזו קרבה גיאוגרפית ואיזה מבטא […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *