סוף עונת התפוזים – תוספות

כבר כמה חודשים שלילות הנוסטלגיה של ערוץ 1 מפנקים את הצופים טרוטי העיניים בנוסטלגיה מוסיקלית שמגיעה גם משנות ה-80, ואני מתכוון בעיקר למצעד המיתולוגי "להיט בראש" ולמגזין המוסיקה "עד פופ". עד השבוע לא התמזל מזלי ליפול על אחת התכניות האלה, אך השבוע בזכות טיפ אנונימי (תודה, שיר!) נפלתי ממש במקרה, על תכנית של "עד פופ" שהייתה מעניינת במיוחד. אז הקלטתי אותה ועכשיו אני מגיש לכם כמה קליפים שיכולים לשמש כתוספות ל-12 פרקי הסדרה "סוף עונת התפוזים", אותה סיימתי להעלות לכאן בתחילת החודש. אהוד מנור ז"ל הקדיש את התכנית הספציפית הזו לגל האיחודים ששטף את המדינה באותה השנה (1984) ולגמרי במקרה, שלושה מהם הופיעו בשלושה פרקים עוקבים בסדרה.
פרק שלישי – 3 קטעים ממופע האיחוד של כוורת ב-84'. ההופעה צולמה באמפיתאטרון קיסריה:

פרק רביעי – תמוז בהופעה טלוויזיונית 1976:

פרק חמישי – גרוניך וכספי משוחחים ומנגנים, 1984:

בונוס
בדצמבר 1985 הייתי כמעט בן 6. באותה תקופה הייתי דבוק לטלוויזיה בכל שעה, גם בשעות היום עם התוכניות לילדים, אבל גם בערב. אני מניח שצפיתי בתכנית של "להיט בראש" ששודרה באותו חודש אך אני מודה שאני לא זוכר אותה. למעשה, חשבתי במשך שנים שהתכנית שודרה מידי שבוע במקביל למצעד "מקום בצמרת" של רשת ג', אך בעקבות השידורים הליליים אני מבין שההפרשים היו גדולים יותר, פעם בשבועיים או פעם בחודש. כנראה שהתקציב שלה היה גדול מידי או משהו כזה… בכל מקרה, לא הרבה אנשים זוכרים את השיר הזה של טנגו, אבל הדיסק שלהם עדיין נמכר ומה שאהבתי בקליפ הזה (חוץ מאווירת האייטיז-טראש הידועה) זה שהם השקיעו קצת יותר יחסית למה שנעשה בד"כ בתכנית, עם תפאורה ותלבושות וניסיון לתפוס את רוח השיר באמצעים הדלים של התקופה והערוץ הראשון (והיחיד). טנגו – שפוי מלחמה (מקום ראשון בדצמבר 85'):


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

6 תגובות על “סוף עונת התפוזים – תוספות”

  1. תמונת פרופיל של tallyco

    תודה ! הקליפ של יו יה עשה לי את הבוקר.

  2. תמונת פרופיל של godsdice
    godsdice

    אמרתי לך שאני אוהב אותך כבר?
    שיחקת אותה, אחי!

  3. תמונת פרופיל של Blue2
    Blue2

    הקטע של תמוז נפלא! סחטיין על האיכות.
    לאן העלת את פרקי "סוף עונת התפוזים"? לא מצאתי כלום בחיפוש.

  4. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    אני מניח שאתה משתמש באקספלורר ולכן לא רואה את הטור השמאלי בתצוגת הודעה בודדת. לך לעמוד הראשי של הבלוג ותראה מצד שמאל תמונה תחת המילה "פרוייקטים".

  5. תמונת פרופיל של אייל
    אייל

    אישי, לא לפרסום:
    ראשית, ברכות על הרווחת המקום שלך בגן-עדן. אני עוד מחפש את המשימה שלי…
    שנית, ועם כל החוצפה שבעניין: האם יש אפשרות לצרוב ממך את התוכניות? אני מתקשה מאוד עם ההורדות (ועם מחשבים בכלל), והייתי בצבא כשהתוכנית שודרה, מכאן שלא ראיתי אף פרק (פרט לפרק של כוורת אותו בזמנו הקליטו לי ואני יודע בע"פ). יש בידיך את האפשרות לסגור לי פינה שפתוחה כבר כמה שנים. התיקח אותה? 😉
    מחכה לתשובה, ובכל מקרה תודה גדולה
    אייל

  6. תמונת פרופיל של ערן

    טנגו היו גדולים. אני מעדיף את מיקי שביב בפאזה הזאת שלו. למרות שהוא עושה דברים יפים גם היום. אני גם זוכר שראיתי את הקליפ הזה בשידור הראשון שלו, ונדמה לי שזה היה בסיבה למסיבה בכלל, ורק אח"כ לקחו את זה גם ללהיט בראש. ליום שישי בערב של הארוץ היחיד זה היה די קיצוני.
    מה שמעצבן בערוץ 1 זה שעד שכבר משדרים מחדש את עד פופ, הם לא רק קוברים את זה באמצע הלילה (כאילו שחסר להם זמן למלא בשעות יותר סבירות), אלא גם לגמרי לא מתקשרים עם ה-EPG, לפחות ביס, וככה באמת משמידים כל סיכוי שיראו את זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *