קופץ לשנייה

בתחילת דצמבר חגגתי עשור לתכנית שהבלוג הזה הוקם בתור הקומפניון שלה. תכננתי להעלות לאורך החודש כמה וכמה פוסטים שיחגגו את המאורע המשמח הזה, אך כמו תמיד תכניות לחוד. בעוד כמה ימים יעלה פוסט חגיגי כזה, עם שלוש תכניות מהתקופה המקורית של התכנית, כשהיא שודרה ברדיו האינטרנט שנקרא אז Radi-Yo. בינתיים החלטתי לעשות כאן סיכום מסוג אחר, שבו יהיו מרוכזות תכניות הרדיו שבהן התארחתי בשנים האחרונות. שני אירוחים ב"הקצה", אחד ברדיו הר הצופים, אחד בפודקסט (ששודר ברדיו הר הצופים) ואחד בקול הקמפוס. לסיום הפוסט הזה – האירוח הראשון שלי ברדיו אי פעם בפרסום ראשון.

inbal-harhatzofim

תיבת נח עם ענבל מתן. רדיו הר הצופים, 16.1.2008
חלק מקרוס-אובר בין התכניות שלי ושל ענבל ששודרו אז (ינואר 2008) בשתי תחנות סטודנטים שונות. ענבל התארחה בקונכיה שהייתה משודרת אז ברדיו קול נתניה ויום לאחר מכן התארחתי בתכנית שלה ברדיו הר הצופים.

ספיישל פלייט אוף דה קונקורדס עם ניר גורלי. קול הקמפוס, 10.3.2009
ניר גורלי הזמין אותי להתארח בתכנית מיוחדת לפורים שעסקה בצמד הניו-זילנדי שהיה אחד הדברים הכי טריים של העשור האחרון. לכבוד התכנית ערכתי בבלוג הישראלי שלהם מצעד של כל השירים (שיצאו עד לאותו הזמן) וזה מה ששודר במרכז התכנית.

kz_soulwax

מיני-ספיישל Soulwax לכבוד התקלוט בישראל עם קוואמי. הקצה בגלגלצ, 14.3.2010
הזמנתי את עצמי לתכנית שבזכותה, בעצם, נוצרה הקונכיה, כדי לחגוג את הגעתם של שני האחים מבלגיה לתקלוט במועדון האומן 17. הייתי קצת נבוך ומבולבל, אבל לא נורא.

פריקים וגיקים עם דן-יה שוורץ בר-אל. רדיו הר הצופים, 13.10.2010
הוזמנתי לאולפן הביתי של דן-יה, כשאני מחליף באופן חד פעמי את השותף הקבוע שהיה לה, יובל. דיברנו והשמענו מוסיקה והיה ממש כיף!

OblIqWcUJ00.png

ספיישל הנדירים של אינפקציה (למיטיבי לכת) עם לאון פלדמן. שני בקצה, 7.5.2012
הכותרת אומרת הכל. חוץ מזה, היה שם שידור ראשון ובלעדי של רוב הדמו המקורי של אינפקציה מ-1996.

 
***
הפעם הראשונה שהתארחתי בתכנית מלאה ברדיו הייתה ברדיו ללא הפסקה במרץ 1996. אורי לוטן ז"ל הגיש אז את תכניתו "סך הכל רוקנרול" והיה מארח מידי פעם מאזינים באולפן. אני הבאתי איתי לאולפן את חבר הילדות רני שחם שיתן לי backup ואסופה לא אחידה של שירים שאני ורני אהבנו באותה תקופה. זו הייתה שעה כיפית ומרגשת מאוד כמובן.

במאי 2005 אורי לוטן הלך לעולמו. כאן אפשר לקרוא את ההספד היפה שכתב לו קוואמי וכמה מילים שכתבתי על ההיכרות הקצרה שלי עם האיש היקר ההוא.
UriLotan
"דובי ללא הפסקה" עם אורי לוטן. רדיו ללא הפסקה, 12.3.1996


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *