מאה השירים שיאדו הכי אהב ב-2011: חלק רביעי

להורדה – מקומות 70-61.
כל שירי המצעד שעלו עד היוםגם ביוטיוב!

חלק ראשון | חלק שני | חלק שלישי | חלק רביעי | חלק חמישי
חלק שישי | חלק שביעי | חלק שמיני | חלק תשיעי | חלק עשירי

70. Hooray for Earth – No Love

הידד לכדור הארץ! להקה ניו יורקית שהוציאה השנה את אלבום הבכורה השלם שלה, אינדי פופ חמוד. וגם זה, שיר הנושא מתוך האלבום.

69. Ben Howard – Keep Your Head Up

איזה שיר חמוד, איזה קליפ חמוד, וכמה שניהם הולמים את יום שבת בבוקר. מתוך אלבומו הראשון של זמר בריטי-שנשמע-אמריקני צעיר, שיצא השנה בלייבל איילנד. וגם זה מקסים.

68. Kraak & Smaak – Call Up To Heaven (feat. Lex Empress)

מתוך האלבום האחרון של השלישיה הפאנקית ההולנדית, שיר שתמיד אני נהנה לחקות את ה"וואקה וואקה" שבתחילתו. אחלה שיר, אבל רחוק מ- Squeeze Me מ-2008, אולי שיר השנה שלי אז.

67. Wolf Gang – The King And All Of His Men

להקה בריטית שנשמעת כאילו הסולן של הסיזר סיסטרס הצטרף אל קולדפליי כלהקת מחווה לסיזר סיסטרס. זה השיר שהכי אהבתי מתוך אלבום הבכורה שלה, שיצא השנה. ההרכב הזה כולל בין היתר חברים מלהקות חמודות יותר שכבר אינן עמנו עוד, כמו The Rakes ו-Ghosts.

66. Hercules & Love Affair – Painted Eyes

מתוך אלבומם השני, שיצא השנה. רחוק מהמצוינות של Blind, אבל עדיין אחלה שיר.

65. U.S. Royalty – Equestrian

הלהקה עם השם היומרני והמטופש הזה מגיעה מוושינגטון הבירה, והשיר המוצלח דלעיל הוא מתוך אלבום הבכורה שהם הוציאו השנה בהוצאה עצמית.

64. Manchester Orchestra – Simple Math

הקליפים שהכי אהבתי השנה: מקום ראשון. איזה קליפ, יא רבנן, מדהים, מרגש, ומשרת היטב את השיר האולטרה-דרמטי הזה של להקת הארט-רוק, מתוך אלבומה השלישי שיצא השנה. מעולם לא מאוד התחברתי אל מנצ'סטר אורקסטרה, שבכלל מגיעים מאטלנטה, ג'ורג'יה, וגם השיר הזה לא מדהים, אבל מפאת הקליפ שמעתי אותו כל כך הרבה פעמים עד שאני כבר לא יכול לנתק את האחד מהשני. כמו כן, המילים מאוד יפות. אני אוהב את התהיות הקיומיות האלה:

What if I was wrong and no one cared to mention?
What if it was true, and all we thought was right was wrong?
Simple math
The truth cannot be fractioned
Either way

63. Katie Herzig – Free My Mind

לא שמעתי על קייטי הרציג לפני 2011, למרות שהיא פועלת מאז תחילת העשור הקודם והשנה יצא אלבומה הרביעי. השיר המתוק-להפליא הזה מתוכו.  וגם זה מוצלח.

62. Nero – Me And You

אחד מההרכבים הבולטים של השנה בבריטניה, צמד שמספק להמונים דאבסטפ פופי מרוכך וסוחף, ואני אוהב את זה. זה הסינגל הראשון שלהם, אבל בהמשך היו ממתקים נוספים. זה למשל.

61. Arctic Monkeys – Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair

אני כבר לא באמת מאמין שארקטיק מאנקיז יספקו לי אלבום עם חן וכיף כמו בשני האלבומים הראשונים שלהם, אפסה תקוותי ששיר שלהם יאכלס את המקומות הראשונים שלי במצעדים שנתיים, אבל את השיר הזה אני אוהב בעיקר כי הוא מזכיר לי את אותה רוח נעורים של פעם, לפני חמש שנים.


by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *