מאה השירים שיאדו הכי אהב ב-2011: חלק שלישי

להורדה – מקומות 80-71.
כל שירי המצעד שעלו עד היוםגם ביוטיוב!

חלק ראשון | חלק שני | חלק שלישי | חלק רביעי | חלק חמישי
חלק שישי | חלק שביעי | חלק שמיני | חלק תשיעי | חלק עשירי

80. Boy – Little Numbers

שם הלהקה הכי גרוע לגיגול מאז Stars. צמד בנות שוויצרי חמוד שהוציא השנה אלבום ראשון. השיר המתוק הזה מאוד מייצג.
79. Yasmin – On My Own
אחת הזמרות החדשות היותר מעניינות שפעלו השנה במתחמי הפופ הבריטי. הקטע הזה, שיצא בינואר השנה והיה הסינגל הראשון, עדיין טוב יותר משני אלה שיצאו אחריו. אני מת על הסוף שלו, ששובר משאר השיר. וגם השיפוץ המצוין-כתמיד של פרימייסונס לשירה השני.
78. Gold Fields – Treehouse
איזה להיט, אבל עלום לחלוטין, אולי כי מדובר בלהקה אוסטרלית, או שמא בגלל העובדה שבהופעה חיה הם מזייפים בקקופוניה מצערת. כך או כך, השיר הזה חמוד מאוד. יש לו גם קליפ, אפילו שמרתי אותו בצד בווימאו, אבל משום מה הוא נעלם משם. נסתפק באודיו, כנראה.
77. Tom Hangs & Shermanology – Blessed
טום הנגס הוא שם נוסף לדי ג'יי השבדי העולה אביצ'י, או אביחי, כפי שאנחנו קוראים לו כאן בחיבה (ובמלעיל), או בשמו האמיתי טים ברג(לינג), שתחת שמו יצא Bromance, להיט ההאוס הגדול ביותר של 2010, שגם הגיע למקום ה-86 במצעד השירים שהכי אהבתי בשנה שעברה. לא ברור על שום מה כל הפסאודונים האלה, אבל נראה שלמרות זאת הוא מצליח לזכות להצלחה עקבית, ולא בכדי. קטע נהדר.
76. Above & Beyond feat. Richard Bedford – Sun & Moon
עוד אימו-דאנס יפה, הפעם מהאלבום השלישי של מהשלישיה הבריטית. שיר שלא מומלץ לשבורי לב לשמוע באמצע המסיבה.
75. Memphis – I Want The Lights On After Dark
מתוך האלבום הרביעי של פרויקט הצד של טורקיל קמפבל, האיש המרכזי בלהקה האהובה עלי, Stars. הוא לא הסתפק רק באלבום חדש לממפיס, אלא גם אחד נוסף לעצמו תחת השם Dead Child Star. הספק נאה. השיר הזה מתוק עד מאוד, אבל לא קרוב לשיאים שסיפק האלבום הקודם, ובראשם זה.
74. Yelle – Safari Disco Club
אלקטרו פופ צרפתי כיפי וממכר לחלוטין.
73. White Lies – Bigger Than Us
קטע חמוד מתוך האלבום השני של ההרכב הבריטי הלז, שיצא השנה.
72. TV On The Radio – Will Do
מעולם לא הבנתי את ההתעלפות מטלוויזיה ברדיו ומעולם לא התחברתי אליהם, אבל Will Do מצליח לעשות לי את זה. למרות שבהאזנות הראשונות הוא לא מותיר יותר מדי רושם, באופן מינורי ועקבי משהו בו נכנס לי מתחת לעור ומבסס את עצמו שם עם כל האזנה. יופי של שיר.
71. Oh Land – Sun Of A Gun
מי מוותרת על שם כל כך מגניב כמו ננה אולנד פבריציוס בשביל משהו אנמי כמו 'או לנד'? מישהו כמו ננה אולנד פבריציוס, מסתבר, זמרת דנית שפועלת בארה"ב ומזכירה קצת במראה את קלאודיה שיפר. זהו האלבום השני שלה, אבל הראשון שבו גרמה למישהו מחוץ לדנמרק להכיר אותה. היא אפילו די מצליחה בארה"ב. מהאלבום אהבתי גם את זה.


by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *