בואו לעזור

וידאו-קליפים וחלומות הם דברים שהולכים טוב ביחד. יש להם כמה מאפיינים דומים: אנו רואים בהם אנשים ומקומות שאנחנו מכירים במציאות, אבל בחלומות ובקליפים הם מאורגנים אחרת, נראים אחרת, זזים בקצב משונה. בשניהם אפשר לחזות במתים קמים לתחיה, לנשום מתחת למים, לעוף או להגיע לבית הספר ולגלות ששכחתי את הבגדים בבית. ובשניהם כוכבת לוהטת מתחילה לשיר ולרקוד באמצע הרחוב כשכל מי שמסביבה רוקד איתה בתיאום מושלם.
הקליפ לשיר "בואו לעזור" של דורון פלורנטין מבוסס על חלום של אלעזר מאק. הוא בחר לחבר את התמונות שראה בחלומו עם השיר היפה של דורון, אסף סביבו קבוצה של אנשים טובים שהתגייסו בשמחה לטובת העניין ובמהלך סוף שבוע אחד בספטמבר – הפך את החלום למציאות. או יותר נכון, לוידאו קליפ. עכשיו הקליפ נחשף לראשונה ומשתתף ממש עכשיו בקליפטישן – תחרות הקליפים הישראליים. זה קורה מחר בערב בסינמטק ת"א, והקליפ שלנו מועמד לפרס "חביב הקהל". אם יזכה, הוא יצטרף ל-12 הקליפים שמתמודדים בגמר. את הקליפ שלנו ואת האחרים שמועמדים להיות "חביב הקהל" אפשר לראות באתר מאקו ושם אפשר גם להצביע לקליפ שהכי אהבתם (ההצבעה פתוחה רק עד מחר בצהריים).
את הקליפ עצמו אני אעלה בקרוב לפוסט הזה באיכות HD. בינתיים אתם יכולים לראות אותו באתר מאקו, להתרשם מתמונות נבחרות מתוכו (ליחצו עליהן כדי לראות בגדול), ומחר בערב אתם מוזמנים לצפות בו באתר בהקרנה מיוחדת בסינמטק ת"א בשעה 23:30.
תמונות מתוך – בואו לעזור
שחקנים: דורון פלורנטין, דניאל ג'יידלין
ארט והלבשה: מורן בריר
איפור: אלאור שמטוב
צילום: עודד קיט
עריכה: פז אדרי, דובי שרגא
אונליין: עמית צינמן
הפקה: שי פלדמן
בימוי: אלעזר מאק





עכשיו אפשר לראות גם את הקליפ:


Posted

in

,

by

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *