אתם יודעים מה עשיתי בחודש האחרון

מרץ 2012 היה חודש פורה במיוחד עבורי, ואני שואף לכך שכל חודש יהיה יצירתי כמותו (ואף יותר). הנה שלושה דברים שאני גאה בהם ושמח שעשיתי.
את השיר היפה הזה כתב יוסי סוויד ושרה אליה לוי המקסימה, שניהם מלהקת חם ומחמם בום. השיר הופיע לראשונה באלבום הבכורה שלהם, "פתרונים". לפני כשנה וחצי צילמנו (אלעזר מאק, אריאל כהן ואני) הופעה שלהם בתאטרון תמונע, ובהופעה ביצעה אליה את הבלדה הזו בביצוע מיוחד בליווי של הנשפן טל גור. ביקשתי ממאק שיתן לי לערוך את השיר הזה מתוך ההופעה, לשמחתי הוא הסכים ועכשיו גם אתם יכולים להכיר את השיר היפה הזה. את השירים האחרים מההופעה ערך מאק ואתם יכולים לצפות גם בהם בערוץ של יוסי סוויד ביוטיוב.

אתם בוודאי זוכרים את טלי (צ'ופצ'יק) שמידי פעם מפרסמת כאן את המיקסטייפים שלה (ויש לה גם את "בועות" ברדיו הר הצופים). אז בנוסף להיותה עורכת מוסיקלית וחובבת צרפתית, טלי היא גם צלמת מוכשרת ביותר עם חיבה יתרה לפילם ולשחור-לבן. יש יותר מאלף תמונות בפרופיל שלה בפליקר, ואני בחרתי אחוז קטן מתוכן עבור וידאו קצר שנועד כדי לערוך היכרות עם הצילומים הנפלאים שלה. לשמחתי היא אהבה גם את המוסיקה שבחרתי (ללהקה קוראים Goodbye Kumiko והיא משתפת את המוסיקה שלה בחינם וגם מרשה לאנשים להשתמש בהם לכל שימוש כמעט. מומלץ). כדאי לצפות ברזולוציה המקסימלית (1080p).

לסיום, סרט שהוא לא לגמרי שלי, אבל כזה שהשתתפתי ביצירתו. לפני כ-5 שנים הקמתי יחד עם אלעזר מאק (אותו חבר טוב שהזכרתי בקליפ הראשון) דבר שנקרא סרטי אבק כוכבים. במסגרת השותפות הזו אנחנו עושים סרטים עלילתיים בזהמנה, בעיקר למשפחות, בעיקר לשמחות כמו בר/בת-מצוות וחתונות. אנחנו מנסים ליצור את הסרטים בדמותנו ולהכניס פנימה מוטיבים מרכזיים מהסרטים והסדרות שאנחנו אוהבים (כמו קוסמים ומכשפים, מסע בזמן, רטרו של סרטים ישנים וכאלה). לא יצא לנו לעשות הרבה סרטי חתונות עד היום, אז אנחנו שמחים כשניתנת לנו ההזדמנות לצלול אל ה"ז'אנר" החגיגי במיוחד הזה, במיוחד כשהסרט הוא בהשתתפות החתן והכלה (הנה הסרט שעשינו לחברים שלי, קורין ואושר, לפני כמה שנים). את הסרט החדש כתב, ביים, צילם וערך אלעזר מאק, עם ייעוץ ותמיכה ממני. הוא נוצר עבור החתונה של דודו וקרן שהתקיימה לפני כשבועיים והוא הסרט הרשמי הראשון שלנו שצולם ונערך ב-HD. ההשראה הראשונית לסרט הגיעה מ"בקיצור" של וניה הימן (שהוא מבחינתי איש הוידאו הכי מתקדם בארץ). עבודות נוספות של אלעזר מאק: "בואו לעזור" של דורון פלורנטין (במאי) ו"פה קשור הכלב" שנעשה במסגרת תחרות ה-48 שעות (מפיק).


Posted

in

, ,

by

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *