מכתב מקוואמי

מכתב שנשלח מקוואמי אל רשימת התפוצה של "הקצה", לגבי שינויים בלוח-השידורים של גלגלצ ובתכנית שהיא חוד החנית של המוסיקה האלורנטיבית בארץ:

היי,

1.

טוב, אז מי שהקשיב אתמול ( ראשון ) ל"הקצה" כבר יודע , ומי שלא- לא.

בכל מקרה – גלגל"צ עומדת לעבור בקרוב מאד כל מיני שינויים בלוח המשדרים. ביניהם הוחלט להעביר את "הקצה" ליום אחד בשבוע, כל יום ראשון, כרגיל – ב22:00 בלילה.

 

לגבי השידורים החדשים – פרטים נוספים בהמשך המכתב הזה.

 

לגבי – אני אנצל את הזמן נטול תוכניות "הקצה" כדי להשקיע את כולו במוסיקה הפרטית שלי. אני לא מסוגל לחיות או לדמיין את עצמי חי בלי לעשות רדיו בכלל ואת התוכנית הזאת בפרט , אבל בו זמנית אני עובד על האלבום הבא שלי,  והאמת היא שאני זקוק לזמן העבודה הזה. כל שעתיים יומיות של הקצה הן עונג צרוף עבורי, אבל גם יום עבודה שלם . עכשיו זמן ליצירה, הקלטות וחזרות , שגם כך אני מחפש בנרות, יהיה לי. והיי, ככה לפחות גם לא ישאלו אותי יותר באיזה ימים אני משדר…או שכן?

 

2.

כל מי שמכיר את התוכנית יודע עד כמה האינדי הישראלי נמצא בדמי ועד כמה חשוב לי לקדם אותו. נראה לי ששש שנות השידור שלי את "הקצה" הוכיחו זאת מעבר לכל ספק. זה כנראה לא ממש נאמר מעולם, אבל החומרים המקומיים היו מהרגע הראשון חלק מהאג'נדה הפרטית של התוכנית, עפ"י דעתי האישית בלבד. זה מעולם לא נכפה עלי או נדרש ממני, וכל מה ששודר בה היה עפ"י הבחירה, הטעם והרצון שלי . חשוב לי להבהיר זאת למי שאולי חושב שזה אחרת.  עפ"י החלטת גלגל"צ  אני לא אוכל לשדר יותר חומרים מקומיים מסיבות אתיות. זו ההודעה הרשמית :

"גלגל"צ סבורה שאומן יוצר וחלק מתעשיית המוסיקה הישראלית לא צריך לסקר את התעשייה שהוא חלק ממנה, ועל כן התוכנית תתמקד בכל שאר הנעשה בעולם".

 

אני משוכנע שהסיכוי שיש לך מה לומר בעניין הוא יותר מסביר. אני ממליץ, בחום הכי גבוה שיש, להפנות כל תגובה או התייחסות שהיא, מכל סוג , רע או טוב, ישירות לגלגל"צ, לאימייל הזה :

eran@galatz.co.il

לכל מי שיש דיעה או שאלה בעניין יוכל  – וגם עדיף בהרבה – להעביר אותה לשם ללא התיווך שלי.

 

בנוסף – כל אמני האינדי המקומיים, להלן האנשים ופרטיהם אליהם תוכלו לפנות עם חומרים חדשים להשמעה ועידכון. אנא נצלו זאת ועשו זאת :

– ליטל מינקין, עורכת "המסור", תוכנית רוק שבועית חדשה בימי חמישי ב- 22:00 :   litalmin@yahoo.com

– טל פריצקר, מגישה ועורכת תוכנית חדשה בשם "לינק", שתשודר בימי שני ב-22:00 : talpripzker@gamil.com

– סיוון מזרחי, עורכת "המקור", מגזין מוסיקה ישראלית חדשה ( הכל כולל הכל ), בימי רביעי ב-22:00 וכרוניקת אלבומים ישראלים: sivan.mizrahi@gmail.com 050-8951371

– דן דן מטיוק, עורך התוכנית היומית "סינגלס" ( 20:00 ) : dandan_m@hotmail.com

050-736-8031

  

למיטב ידיעתי התוכניות האלה ישמיעו אינדי ישראלי בגלגל"צ, ואני בטוח שהם ישמחו לעזור.

  

3.

אני מקווה שבעתיד הלא רחוק יהיו לי דברים נוספים לומר בנושא המקומי. אפשר להיות סמוך ובטוח שאני אעדכן.

 

4.

ביום ראשון הקרוב נדב רביד ישדר לצערי הרב את "הקצה" בפעם האחרונה לזמן הקרוב, ובשני ובשלישי שאחרי – עוד שתי תוכניות איתי. פרטים בהמשך השבוע.  

לוח השידורים החדש יכנס לתוקף בשבוע שאחרי ו"הקצה" תעבור למתכונת שבועית החל מה-14 למאי.

 

עד כאן בינתיים

קוואמי


Posted

in

by

Tags:

Comments

7 תגובות על “מכתב מקוואמי”

  1. תמונת פרופיל של שרון
    שרון

    איזה מכה

  2. תמונת פרופיל של בנו של השטן

    וככה הקובלנציה הגלגלצית מסירה את עלה התאנה היחיד שלה…

  3. תמונת פרופיל של נעה
    נעה

    כל דבר טוב בארץ הזאת הורגים??????
    אלוהים אדירים

  4. תמונת פרופיל של Headphones

    אני בכלל לא מבינה למה להתעקש להשאר שם, תחנה מעצבנת. אני מאמינה שב88 יקבלו אותו בברכה.
     
    רק שאלה פעוטה- איך מצטרפים לרשימת התפוצה המדוברת?
    תודה ותודה.

    1. תמונת פרופיל של פרנק

      שלחי מייל לכתובת:
      kzradio@gmail.com

  5. תמונת פרופיל של קנינשן

    הרשו לי לא להסכים, משתי סיבות:
    א. אני חושבת שיש סיבה מוצדקת לחלוטין מצד גלגלצ לטעון כי יש ניגוד אינטרסים בהיות קוואמי כיוצר ישראלי, מגיש תוכנית אינדי שטומנת בחובה יצירה ישראלית. חשבתם פעם מה אם באמת הוא עושה פריווילגיה לקולגות שלו (אפילו מבלי לשים לב) וכמה יצירה ישראלית אתם מפספסים כשהיא נוצרת על-ידי אמנים שאין להם קשר אליו. לשם המחשה תוכלו לדלות מארכיון (כלשהו) את התכנית "תוצרת הארץ" בה טל גורדון מארחת את רונה קינן.
    ב. אולי מדבש ייצא מתוק בסופו של דבר. כולנו רגילים לשמוע מוזיקה טובה ב88 או בשעות מוזרות של הלילה בגלגלצ, אבל אולי בעקבות שינוי לוח השידורים והמאבק העיקש מצד מעריצי "הקצה" גלגלצ ייכנעו ויתחילו לשדר יוצרי אינדי ישראלים גם בשעות יותר סבירות של היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *