מיקסטייפ אורח: Fleshback

= מיקסטייפ חדש כל שבוע, מוסיקה משובחת, עורכים מתחלפים. ומה עם האוסף שלכם?
= האוסף האולטימטיבי (כל המיקסטייפים של הבלוגספירה הישראלית במקום אחד)
זהו המיקסטייפ החדש של fun maker, שהיה כאן בעבר עם האוסף "דמעות קטנות", שהיה מהנה ונוגע במיוחד עבורי. הפעם מצורפת למיקס' סדרה של מכתבי אהבה סופר-אישיים ומרגשים שהרגישו לי ממש כמו חדירה בוטה לפרטיות של אנשים שאני לא מכיר. אבל הבחור הרגיע אותי ואמר לי שהם לא אמיתיים. אז נרגעתי.

F l e s h b a c k

1. Bonnie 'Prince' Billy – After I Made Love to You
אוקיי, נשימה עמוקה, לשחק קצת עם החתול, או לפחות להרחיק אותו מהמחשב ו… המייל שלך מאתמול היה יפהפה, תודה. חסרת לי אתמול בלילה, היה כל כך נחמד שהיית פה, לעשן יחד ולקשקש את השיחות שלנו, בדיוק כמו שכתבת.

צ'או, חושבת עליך.

2. Angus & Julia Stone – Draw Your Swords
אתה יודע מה הייתי רוצה? תמונות מוקפאות שלך מהזמן הזה ששהית כאן. צילום שלך כשישבנו בחוץ, בחצר, מהבר שהיינו בו. תמונה של איך שנראית כשעמדת קרוב אלי והעברת את היד שלך בשער שלי. כאלה זכרונות. הזיכרון שלי לא מצליח לשחזר את אותן תמונות בבהירות וכל שנותר לי הוא זכרונות עמומים. אבל למרות שהתמונות בזיכרון שלי מעורפלות, אני כן זוכרת את האווירה של הזמן הזה שהיית פה, את טון הדיבור, את תוכן הדברים ואת הקלילות בה השיחות בינינו התנהלו. אני גם זוכרת את המחשבות שעברו בראשי כשראיתי אותך בבוקר על הספה, כשיצאתי מהחדר, בדרך למטבח, ואתה כביכול ישנת. באתי למטבח וראיתי אותך שוכב שם, רק מעט אור בחדר, רק חלק ממך מכוסה בין הסדינים. נראית נורא חמוד, חשבתי שיכל להיות נחמד לגעת בעור החשוף הזה שלך, שיכול להיות נחמד לשכב שם קרוב מאוד אליך, ואולי אני פשוט צריכה לגשת ולשכב לצידך.
אני חושבת שזה הרבה, הזכרונות האלה, באמת הרבה. מקווה שהדברים שכתבתי יחדרו אליך באותה מתיקות כמו שהמשקה ששתינו אותו לילה חדר אלי.
3. Tangle Eye – Drownded
אהבתי את מה שכתבת, זה הזכיר לי סופר מסוים שאני לא זוכרת כרגע את שמו. ואני מצטערת שהמיילים שלי כל כך קצרים, ושלך, זה נראה כאילו המילים פשוט זורמות ממך, כמו מעיין רענן באמצע הקיץ. אני לא ידעתי, לא ידעתי שחשבת עלי אחרי שהלכתי למיטה. אבל… אלוהים, אני כל כך אוהבת לקרוא על הדברים האלה כשאתה כותב לי. בבקשה תספר לי עוד על ארץ הפנטזיות. אני נועלת שם את המגפיים שלי?
צ'או, עדיין חושבת עליך.
נ.ב – אני אוהבת כשאתה חותם בראשי תיבות שלך ליד שלי בסוף האימייל, במיוחד כשזה מאוד צמוד.
נ.נ.ב – אם חמש נשמע לך יותר מידי, אנחנו יכולים לשמור לפחות אחד לשיחים?
נ.נ.נ.ב – תשאר על הענן אם אפשר.
4. 坂本龍一 Energy flow
מחכה בכליון עיניים לשמוע את השאר. וכשזה יאזל אז תן לי קצת מהרוסית בבקשה. וכשזה יאזל, אשמח גם לקצת עברית.
במהלך ארוחת הערב, או אולי בעצם במהלך הנאום שאשא, חשבתי שאולי תתחבא שם, כן, שם, כמו חתלתול. לצערי נראה לי כי עם השימלה שאני לובשת לא כל כך הייתי מצליחה להסתיר אותך, אבל בהחלט יכלתי להרגיש אותך שם. עוד נשיקות טבולות בשוקולד. כסה אותי בשוקולד ותתגלגל איתי בין שיחי הדובדבן.
5. Dhafer Youssef – Khamsa
עכשיו הס בבקשה. אני כורעת ברך בפני הלפטופ שלי. תסתכל לי בעיניים (המסך שלך). ביד שלי (המסך שלי) מונחת טבעת זהב (אימייל) יפהפיה שאני מציגה בפניך. האם תישא אותי וירטואלית? דרך אגב, אני רצינית.
6. John Zorn – In the Temple of Hadjarim
ה'כריעה' שלי העלתה בי אי אלו דימויים סוריאליסטיים… בטח עוד אחשוב על כך במשך היום, תוהה כמה אתה תהנה מכך, האם תשמיע קולות שיבהירו לי שאתה נהנה, איך הגוף שלך יגיב. אשמח מאוד לשמוע את הקול שלך. אתה עדיין לא יודע? אחרי כל הזמן הזה?
אתה יודע, בטלפון ובאמת יש לך כזה קול רך ושקט, ובאימיילים אתה ממש… איך לומר…חיה??!!
צ'או בינתיים, ועוד כמה נשיקות חולמניות.
7. CocoRosie – The Moon Asked the Crow
אוווו יהההה, ככה בדיוק, עוד, עוד, עודדדדד! רוצח טלפוני שכמוך (וונדה משתגעת כאן). מחכה לשמוע אותך אצלי באוזן שוב, מחר. ועד אז אני שוב ושוב קוראת את המסר שלך מאתמול ב 7:08 ומנשקת אותך דרך העננים.
מתגעגעת אליך, אליכם, השקט והחיה. מתגעגעת עד כאב.
8. Imaad Wasif – Redeemer
סססאאאמק, מה זה היה ששלחת לי??!!!! וזה כל מה שאני מקבלת? אני אמשיך לדמיין את הנשיקות האלה… על העיניים, על הלחי, על השפתיים, וכמה מה… עם הלשון שלך בין השפתיים שלי. אמרתי לך שאני עכשיו חמה, מעליך? יד ימין שלך בוחשת בתוך השער שלי, מושכת אותי בעדינות אליך. יד שמאל שלך על הישבן שלי, מצמידה אותי אליך, לא כל כך בעדינות, בין הירכיים. משהו מרעיד את מערכת הסטראו.
עכשיו ארבע בבוקר. יש לנו עוד שעות. נדבר, ועד אז אחשוב עליך ועל הרמקולים הגדולים.
9. Gonjasufi攀 – I've Given
יקירי, אתה מתבדח איתי עם בדיחות אורגזמיות? או שזה רק המוח המלוכלך שלי? תהית למה לא המשכתי? כי כשקראתי את זה נכנסתי לטראנס, כמו שאתה לפעמים מכניס אותי דרך הטלפון. ואז חום הגוף שלי עולה, העיניים שלי מסרבות להשאר פקוחות, הראש שלי נשען אחורה כדי שהצואר והחזה שלי ילחצו כלפיך, קרוב אליך. נראה לך שאנחנו יכולים ללכת לאיבוד בפארק? זה יכול להיות מדהים… כלומר, זמנית ללכת לאיבוד. בתוך פארק או יער עם אויר צח, קריר וצונן.
התגעגעתי אליך אתמול בלילה והיום, אנסה להתקשר לפני שאצא. ולא ממש איכפת לי אם תעיר אותי… כמה נהמות שקטות ישמחו אותי מאוד… חושבת עליך והלואי והיית בסרט ההוא.
הערה לעצמי: אם הוא מביא איתו תפילין, אל תבני על בית הכנסת.
נ.ב – אני אוהבת לדבר איתך גם כשאין מה להגיד.
10. Vic Chesnutt – Coward
יש לך מושג כמה אני רוצה אותך? יש לך פלאשבקים כלשהם היום? איזה הכי אהוב עליך? עדיין יכולה להריח את הגוף שלך עלי. עדין מרגישה מה גרם לכך…מרגישה את הידיים שלך עלי… הראש מסתחרר לי רק מלחשוב על זה. מרגישה ושומעת אותך לידי, איזו שפה אתה מדבר עכשיו? עוד!!!!!
מתגעגעת בטרוף. שלך לתמיד.
אוהבת לאהוב, עצובה לעזוב.
11. Isobel Campbell And Mark Lanegan – Seafaring Song
אהבתי את זה!
> אז עם מי אני צריך לשכב כדי שתבואי לפה?  🙂
המממ, כנראה איתי!
12. Hindi Zahra – Kiss & Thrills
אתה יודע, אם אתה רוצה להתרחק… מה דעתך על קזבלנקה? תגיד כשאתה מוכן ואזמין לנו כרטיסים. בינתיים, תשען אחורה אל הקיר, כרוך את הידיים שלך סביבי ותן לי לתת לך נשיקת בוקר טוב. נשיקה, נשיקה, נשיקה, מציצה, נשיקה, נשיכה.
מתגעגעת אליך בטרוף. נשיקת קטנות, מתוקות ומעירות.
13. Natalie Merchant – The Man In The Wilderness
היה נהדר להיות איתך אתמול בחצר האחורית, תחת העצים האפלים. השפתיים שלי עדיין כואבות מעט ואני מקווה שהשריטות על הגב לא כואבות כל כך. ישנת טוב אחרי הריקוד הפרוע? בוקר טוב ונשיקות ועוד כמה קטנות על השריטות. סופרת לילות, מתגעגעת ברמות. חושבת עליך, על העצים האפלים, על החיה ועליך.
14. Buika – La Falsa Moneda
מתגעגעת לידיים, לזרועות, לפנים, לפטמות, לאיקרוס, לג`ינס ו…ו…ו…  אתה מיוחד, אף פעם לא אשכח אותך ואם אשכח, תחטיף לי. יותר חזק…
מתגעגעת אליך, ולתפילת השחרית שלך.
15. Joe Henry – Animal Skin
הייתי שמחה עכשיו להיות איתך על הספה, להרדם עליך. אני יודעת שחם אבל אפשר להפעיל את המאורר ולא לתת לחיות כלשהן להפריע. ואולי גם כמה נשיקות קטנות של טרום שינה ואז מנוחה, ואז להתעורר, ואם אין לך איזו ישיבה לרוץ אליה, כרוך את הידיים שלך סביבי ותצמיד אותי אליך. מאוד רוצה עכשיו. יכולה להרגיש עכשיו את הנשימות שלך תחתיי, להרגיש את בד החולצה שלך על פניי. נשיקה גדולה וחיבוק, ושתי מכות טובות על התחת (ולא יזיקו גם לי שתיים, חייבת להתעורר). נשיקות.
16. Amir – Getma, Getma Gal
היית כזה חיה אתמול בלילה… הייתי רוצה עוד מהנשיקות האלה שלך, כמו גם מהדברים השגרתיים – לשבת לצידך באוטו כשאתה נוהג, לשבת לצידך בקולנוע, ליד השולחן בחורשה, במיוחד השולחן בחורשה, הפיקניק. אני אזהר מאוד, רוצה?
17. Brad Mehldau – Exit Music (For A Film)
נשמעת כל כך שמח אתמול בטלפון. ממש ממש שמח. עוברים עליך ימים טובים? זה טוב, אני מקווה שהשימחה שלך תימשך. מצטערת שאני נעשית קצת קנאית לעתים, זה מעבר לשליטתי, פשוט לא יכולה לעצור את זה. נהדר לשמוע אותך צוחק.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *