i turn to you

זה מדהים איך ביומיים הכל יכול להשתנות.
* * *
* * *
ובלי שום קשר לשומדבר, נסעתי היום והאזנתי לאלבום הראשון של א-הא, שהוא דוגמא נהדרת לאלבום פופ איכותי ומרגש. מה שגרם לי לחשוב על עוד דברים "מהז'אנר" ואז נזכרתי במלאני סי. השיר הזה היה להיט רדיו ומועדונים ענק כשהוא יצא, אבל מה שכל מי שלא קנה את האלבום שלה לא יודע, זה שיש לשיר הזה גירסה מקורית שנשמעת אחרת לגמרי מזאת שהפכה אותו ללהיט כ"כ גדול. זוהי גירסת האלבום, והתאהבתי בה מיד כששמעתי אותה, עוד אז כשהאלבום יצא. העיבוד פשוט מושלם והולם את השיר הרבה יותר טוב מגירסת ה"נצחונות" שלו: עדין ולא צעקני, עם חיבור הרמוני לכינורות וכל שאר הדברים שעושים את השיר הזה ליפה ומרגש. ולא יודע אם אתם זוכרים, אבל כשהיא שרה "when i'm upside down" אפשר לשמוע שהיא מחייכת וזה הורג אותי.


Posted

in

by

Tags:

Comments

6 תגובות על “i turn to you”

  1. תמונת פרופיל של PopTart

    1 באפריל שמח גם לך פרנק

  2. תמונת פרופיל של להלהלה
    להלהלה

    1 באפריל. מלאני סי זאת ההיא ממגה-ספורט?
    אאה, אוף, כבר 2 באפריל? שעון קיץ ארור

  3. תמונת פרופיל של bellwether

    ניסיתי, באמת שניסיתי, אבל זה לא הלך – אין שום דבר בעולם שיגרום לי לאהוב את השיר הנוראי הזה. אם לא הייתי יודעת יותר טוב הייתי חושבת שזו מתיחת האחד באפריל הכי מוצלחת שנתקלתי בה. איך אתה מסוגל לאהוב את הסופר קיטש הזה?

  4. תמונת פרופיל של bellwether

    איך ביומיים הכל יכול להשתנות?

  5. תמונת פרופיל של perros

    נניח שזו מתיחה והבדיחה היא עליי, אבל הדברים הבאים נאמרים בשיא הרצינות: כשיצא "נבר בי דה סיים אגיין" – הדואט של מל סי עם ליסה לפט-איי לופז מטי.אל.סי, ישבו גל אוחובסקי ועמית שהם באולפן "המעגל הקטן" והיללו אותו כדוגמה ללהיט פופ שהוא גם במקרה שיר פשוט מצויין (הדוגמה השנייה והפחות מוצלחת היתה סיי מיי ניים של דסטיניז צ’יילד). גם היום אוטוטו כמעט עשור אחרי אני עדיין מסכימה לחלוטין עם כל מילת מחמאה שהם חלקו לו.

    1. תמונת פרופיל של פרנק

      אני חושב שהובנתי לא נכון:
      זו לא מתיחה, כל מה שכתבתי כאן הוא בכנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *