סאות' פארק חוזרת

אתמול שודר בארה"ב הפרק הראשון של העונה העשירית. אני אוהב להצביע על דברים שקורים בסדרות "בפעם הראשונה". אני חושב שזו הפעם הראשונה שהנושא של הפרק נובע ממה שקרה מאחורי הקלעים של הסדרה עצמה.

*** ספויילרים לפרק בהמשך ***

בנובמבר האחרון, שודר פרק של סאות' פארק שגרם לי להתלהבות גדולה מאוד, Trapped in the Closet. בפרק נכנסו טריי ומאט בסיינטולוגיה. אחד מנותני הקולות שהיה פעם די קבוע בסדרה, אייזק "שף" הייז הוא אחד מהסלבז שידועים בהשתייכותם לאמונה (כת) הזאת. ב-13 במרץ הודיע הייז שהוא עוזב את הסדרה בגלל היחס ה"לא-סובלני" של פארקר וסטון לאמונות/דתות. קצת מאוחר להיזכר בזה אחרי 9 עונות, לא? בראיון אמר סטון שלמרות ההצהרה, ברור למדי שהפרישה היא בעקבות הפרק על הסיינטולוגיה.
ב-15 במרץ היה אמור להיות שידור חוזר של הפרק המדובר בקומדי סנטרל. הפרק הוחלף באחד הפרקים המפורסמים ביותר של שף, Chef's Chocolate Salty Balls. השמועה אומרת שטום קרוז (עוד סיינטולוג מטורף שירדו עליו חזק בפרק) איים שאם הפרק ישודר שוב, הוא לא ישתתף במסע הפירסום של MI-3 (שהוא סרט של פראמונט, חברה ששייכת לויאקום, כמו קומדי סנטרל). בקומדי סנטרל טוענים שההחלפה נעשתה כמחווה לאייזק הייז. בתגובה, פירסמו יוצרי סאות' פארק את ההודעה הבאה:

So, Scientology, you may have won this battle, but the million-year war for earth has just begun! Temporarily anozinizing our episode will not stop us from keeping Thetans forever trapped in your pitiful man-bodies. Curses and drat! You have obstructed us for now, but your feeble bid to save humanity will fail! Hail Xenu!!!
—Trey Parker and Matt Stone, servants of the dark lord Xenu.

אם יש מלים ושמות שלא הבנתם אז זה בסדר, המושגים לקוחים מ"הסוד הגדול של הסיינטולוגיה" שמוסבר בצורה ציורית ויצירתית באותו פרק שערורייתי. ועכשיו לפרק החדש: הפרק נפתח בסיקוונס "בפרק הקודם של סאות' פארק", בו מסופר לנו ששף עזב את העיירה ושכולם עצובים ויתגעגעו אליו מאוד. הוא עזב כי הוא הרגיש שמשהו חסר בחייו, ולכן הצטרף ל-Super Adventure Club. כעבור 3 חודשים הוא חוזר, אבל משהו מוזר בהתנהגות שלו. הוא כל הזמן אומר שהוא רוצה לקיים יחסי-מין עם הילדים. הילדים, שחוששים שהמשטרה תאסור אותו, יוצאים לבדוק מה זה הסופר קלאב הזה שהוא היה בו. הם מגלים שמה שעושים חברי המועדון, זה לטייל בעולם ולקיים יחסי-מין עם ילדים בכל מקום אקזוטי אליו הם מגיעים. אמנם סיפרתי כבר חצי-פרק אבל כאן אדלג לסוף, שיותר רלוונטי לסיפורנו. שף מת, וכך קייל מספיד אותו:

A lot of us don't agree with the choices that Chef has made in the last few days. Some of us feel hurt and confused that he seemed to turn his back on us. But we can't let the events of the past few weeks take away the memories of how Chef made us smile. We shouldn't be mad at Chef for leaving us. We should be mad at that fruity little club for scrambling his brains.


Posted

in

by

Tags:

Comments

3 תגובות על “סאות' פארק חוזרת”

  1. תמונת פרופיל של שרון
    שרון

    אוווווווו

    1. תמונת פרופיל של פרנק
      פרנק

      שוב את ערה בשעה לא הגיונית?

  2. תמונת פרופיל של Jello

    לפי דעתי המינוח ’גאונות’ ביצע כאן קפיצה איכותית נוספת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *