עולם הטריילרים

באתר של Apple יש כבר שנים את הריכוז מס' 1 של טריילרים (קדימונים) לסרטים. פתאום חשבתי על זה שהאתר הזה יכול להיות פיתרון לאותם ערבים בהם אנחנו נתקעים ולא יודעים לאיזה סרט ללכת. לרוב, אני יכול לנחש ע"פ הטריילר אם אני הולך לאהוב את הסרט או לא. אז יושבים קצת ורואים כמה טריילרים עד שמחליטים. או שסתם נכנסים כדי להתעדכן מה חדש, מה מעניין ומה שווה לראות (וגם יקח זמן עד שיגיע לארץ). הנה מבחר אקראי מהביקור שלי באתר: Kill Bill: Vol. II – וכל מילה נוספת מיותרת, חוץ מהתאריך: 16.4.2004 (ארה"ב).
Starsky and Hutch – צמד השחקנים מ"זולאנדר" חוזר: בן סטילר ואוון ווילסון. וגם אהובנו ויל פארל. מהטריילר אפשר להבין שלפנינו בעצם "זולאנדר 2", אבל עם דמויות אחרות ובלי קשר. ואני בכלל לא ראיתי את זולאנדר (ראיתי חלק).
The Day After Tomorrow – רולאנד אמריך הצליח בגדול עם "היום השלישי" ונכשל בגדול עם "גודזילה" אבל הוא לא מוותר. הוא מתעקש להמשיך וליצור סרטי אסונות. האם זה מסקרן? לא. והפעם נעסוק באסון טבע שמוחק את החברה העירונית כפי שאנו מכירים אותה היום.
Garfield – עיבוד חדש שהופך את גרפילד לדמות ממוחשבת וזה פשוט לא נראה טוב.
Eurotrip – קומדיית נעורים שבאה (קצת באיחור) לרכב על גל ההצלחה של רוד-טריפ (וזה לא מפתיע שהפעם האמריקאים בחרו את השם הזה לבד???). אין בסרט הזה שומדבר מיוחד חוץ ממישל טרכטנברג, הלא היא דון שלנו מבאפי. נראה לי שזה התפקיד הגדול הראשון שלה בקולנוע.
Peter Pan – כפי שאולי שמתם לב, בחרתי בעיקר בסרטים עם שם מוכר… אז הנה עוד גירסה לפיטר פן. חסר שום חידוש או ריגוש ממה שראיתי (ואני גם לא מתחבר לסיפור הזה יותר מידי).
The Passion of The Christ – סרט מדובר מאוד וסרטו השלישי של מל גיבסון כבימאי. פרוייקט שאפתני מאוד שמנסה לשחזר את ימיו האחרונים של ישו. גם זה משהו שכבר עשו, אבל מי יודע, אולי יש כאן משהו שעוד לא נעשה: כדי לשמור על האותנטיות החליטו להשמיט את האנגלית ולהשיב את הלטינית, הארמית והעברית. זה כבר מסקרן. ואגב, זה קצת הפתיע אותי אבל מל גיבסון לא משחק את ישו (סילי מי).
Big Fish – סרטו החדש של טים ברטון. מהטריילר זה נראה כמו סרט קיטש, אבל מהסוג שאני לא אוהב (וזה גם מכוון לחגים בארה"ב, שזה לא יכול להיות טוב). בנוסף, בסרט מככב יואן מקרגור. אני מחבב את הבחור, אבל המשחק שלו ב"מולאן רוז'" התחיל לעצבן אותי במלוקקות שלו ואני רואה שהוא ממשיך באותו הקו.
The Cooler – אוקיי. עד עכשיו היו רק דוגמאות לסרטים שאני לא רוצה לראות. אבל כדי שלא תחשבו שאני כזה בחור שלילי, הנה משהו שכן נראה לי מעניין. יש שני דברים שבולטים בסרט הזה: השחקן הראשי שלו והסיפור שלו. הסיפור הוא על בחור שמגדיר את עצמו כלוזר, שהעיסוק שלו הוא לעשות לאנשים מזל רע – לא פחות. מוציאים אותו מהמחבוא בקזינו בכל פעם שמישהו מצליח יותר מידי. ואז, הוא פוגש בחורה אחת וכל המזל שלו משתנה. אז קודם כל זה מדבר אלי במישור האישי. חוץ מזה, השחקן הראשי הוא מישהו שאף פעם לא ראיתי בתפקיד ראשי: וויליאם ה. מייסי ששיחק בין השאר ב"מגנוליה" וב"פארגו". אני אוהב את הרעיון של שחקן שמקבל בעיקר או רק תפקידי משנה ואז זוכה לתפקיד ראשי לשם שינוי. אולי גם המזל שלו משתנה.
ולסיום החלק הזה, בונוס למתמידים: The Lord of The Rings: the Journey – טריילר באורך 4 דקות לסרט תיעודי על עשיית הטרילוגיה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *