רדיו, הופעות, סיפורים

עמית היה בתכנית של קוואמי בגלגלצ היום, יחד עם עמרי לוי שהוציא אלבום שני ורותם אור, שלושתם הוציאו אלבום במין-מיני-לייבל שנקרא the basement. זה כבר אומר הרבה עליהם כי קוואמי מארח בתכנית שלו לעתים רחוקות, וזה גם אומר על קוואמי שהוא ממש אוהב את מה שהם עושים. עכשיו, אני כבר הרבה זמן לא מעורב באופן אישי במה שעמית עושה אבל אני חייב להידחף, אז הנה סיפור קטן על ההקלטה של clever & strong. זה כי קוואמי שאל את עמית מה יש לו להגיד על השיר הזה, ועמית אמר שהוא לא זוכר כלום כי זה היה מזמן:
התאריך היה 11 ביולי 2001. אני עדיין גרתי בהרצליה אז. עמית היה מגיע אלי לפעמים כדי להקליט אצלי שירים. היינו מקליטים אותם "לייב" עם מיקרופון שהוא סוג של נק-מייק סטריאופוני ומינידיסק. שמנו את המיקרופון בין הפה של עמית לגיטרה כך שכל צד יקלוט משהו וקיווינו לטוב. אח"כ היינו מקליטים למחשב, עושים mp3 באיכות 128 ומשם זה הגיע ל"במה" בד"כ. ההקלטות לא היו אמורות לצאת בשום צורה "רצינית". באותו היום היו לו שני שירים חדשים להקליט, אבל הצעתי לו לעשות כמה קאברים בשביל הכיף. אז הוא עשה כמה שירים של אביב גפן וגם של נטשה, סחרוף ומשינה. בסוף הכרחתי אותו להקליט איתי את "one caress" (השיר שאני הכי אוהב של דפש מוד) כשאני שר. בין לבין הוא הקליט שני שירים חדשים שלו: clever & strong היה הראשון והשני היה Highways שזכה אח"כ לביצוע משותף עם רותם אור. Clever היה כנראה, במקרה, ההקלטה הכי טובה שיצאה מכל ה"סשנז" אצלי בבית. לא ציפיתי שהוא ישודר ברדיו ושמחתי נורא כשגם שמו אותו באוסף (Inside Looking Out). זה היה סיפור קצר וחסר פואנטה.
הערב (יום שלישי) ומחר יש חגיגות לרגל הוצאת אלבומו השני של עמרי לוי. בערב הראשון משתתפים עמית וגם רותם וגם עוד אנשים. פרטים אפשר לגלות באתר של עמרי. שם גם תוכלו להוריד בחינם את הדיסק החדש שלו.
וביום חמישי יש איזה משהו שקוראים לו "לילה לבן" בת"א, ובמסגרת הזאת יהיו הרבה הופעות של כל מיני להקות, שביניהן גם שתי הלהקות שאני הכי אוהב: אינפקציה ואטליז. זה היה אמור לקרות בעזריאלי אבל הועבר לבארבי. פרטים כאן.
זיינתי את השכל כמו מטורף במבחן היום. האם אצטרך מועד ב' או לאו?
נחיה ונראה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

תגובה אחת על “רדיו, הופעות, סיפורים”

  1. תמונת פרופיל של אחת קטנה

    אתה מצחיק אותי, אתה.
    אין כמו סיפורים חסרי פואנטה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *