מחפש שם לתכנית

אולי תוכלו לעזור לי?
ביום רביעי אני מתחיל לשדר תכנית חדשה ברדיו של המכללה שלי שמשדר בתדר 106FM (אבל אפשר לקלוט אותו רק בנתניה). התכנית תשודר מ-11 בערב עד חצות. אני אשים את המוסיקה שאני אוהב (מן הסתם) אבל באוריינטציה יותר לילית. הבוקר הקלטתי את הפיילוט (תכנית נסיונית שתפקידה לוודא שהכל בסדר) ובינתיים אין שם שומדבר מיוחד, בעיקר מוסיקה וגם קצת אני מדבר ומספר מה שומעים. בעתיד אני רוצה להביא אמנים ו"מומחים" (פרטים בקרוב) שיתארחו ויביאו מוסיקה ממרכולתם הענפה. אבל זאת רק ההתחלה ואני מרגיש שאני מחפש את עצמי עדיין, למרות הסיכוי המזערי שמישהו בכלל יקשיב לי (וכאן המקום להגיד שאפשר לקלוט את שידורי התחנה גם באינטרנט ובאיכות מצויינת).
ולענייננו – ביום רביעי יש לי מבחן ואחריו אני צריך להקליט ג'ינגל שיפרסם את התכנית בשידורים השוטפים של התחנה ופתיח (בסיסי ביותר, מספיק שתהיה מוסיקה וקריינות של שם התכנית והשם שלי). אבל בשביל זה אני צריך שם לתכנית. הרצתי כמה רעיונות והנה הם לפניכם:

  • "הצד השני": זה שם מהז'אנר של "אני משדר מוסיקה אלטרנטיבית מיוחדג'ת שנמצאת בצד השני של הסקאלה, הרחק מכל מה שאתם שומעים". זאת כמובן הכוונה שלי, אבל זה שם כ"כ נדוש וצפוי שירדתי ממנו.
  • "לא אחיד ברמתו": ככה קוראים לסדרת האוספים שאני מכין כבר כמה שנים לחברי ארז. הכוונה המקורית היתה "לא אחיד בסגנונו" כי אני אוהב לערבב הרבה סוגים של מוסיקה, אבל זה לא נשמע כ"כ טוב. את השם הזה אני אוהב ויש בו את מרכיב הקאלט שמתאים לי, אבל הרגשתי שזה לא מתאים לתכנית הספציפית הזו כי זו תכנית לילית יותר, ואני מרגיש שהשם צריך להשרות אווירה הזויה קצת יותר.
  • "11 קופים": מין משחק אסוסיאציות – "12 קופים" הוא אחד משני הסרטים שאני הכי אוהב; 11 בלילה זו שעת שידור התכנית. מאבדים קוף אחד ומקבלים "11 קופים". נכון, זה כביכול לא קשור לכלום אבל אני חושב שזה נחמד. ארז היה קצת סקפטי כשדיברתי איתו על זה אתמול בערב.

עכשיו מגיע תורכם: האם אתם חושבים שכדאי לי להשתמש באחד השמות האלה? או שמא יש לכם שם אחר להציע?


Posted

in

by

Tags:

Comments

3 תגובות על “מחפש שם לתכנית”

  1. תמונת פרופיל של Jello
    Jello

    Sto’Vo’Kor

  2. תמונת פרופיל של אבי דהן
    אבי דהן

    11 קופים!
    באמת סרט טוב ה12 קופים הזה, מה הסרט השני המועדף עליך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *