שירי השנה של יבגני צ'רטקוב – 2014

כהרגלו בקודש, DJ יבגני צ'רטקוב ערך מיקסטייפ משירי השנה שלו והפעם הוא גם כתב כמה מילים על כל אחד מהם. הזדמנות טובה להשלים חוסרים ולהתעדכן לגבי כמה מהדברים הטובים שיצאו בשנה החולפת. קבלו אותו.
סיכומים קודמים של יבגני:
2011 | 2012 | 2013

10. St. Vincent – Digital Witness (Chad Hugo Remix)
אן קלארק, הידועה גם כ-St. Vincent הוציאה השנה את אלבומה הטוב והמהודק ביותר עד כה. Digital Witness הוא כנראה השיר הכי בולט בו וכאן הכנסתי אותו ברמיקס המצוין של צ'אד הוגו הגאון מהנפטונז.
9. Kwabs – Walk
Kwabs הוא זמר בריטי צעיר ומוכשר שהוציא השנה 3 אי.פי'ז וכנראה בשנה הבאה ישחרר את אלבום הבכורה שלו. זה סינגל הבכורה הרשמי הראשון שלו והוא גם נכנס לפסקול של פיפא 2015.
8. Tricky – 'Lonnie Listen' feat. Mykki Blanco & Francesca Belmonte
טריקי שחרר השנה אלבום מעולה וגם אמור להגיע בקרוב לארץ תודות ל-Eran Arielli ונארנג'ה. זה השיר הכי אהוב עליי באלבום עם מיקי בלאנקו המדהים (שנתן הופעה מהממת לא מזמן בברקפסט קלאב, תודה ל-Yarin Lidor על הבוקינג) ובת טיפוחיו פרנצ'סקה בלמונטה.
7. KerenDun & Echo – I'll Follow You
שילוב כוחות של 2 מהזמרות היותר מוכשרות שיש לנו בארץ, Echo Morgenstern מאקו & טיטו ו-Keren Dun מבאטרינג טריו. אי.פי בכורה אמור לצאת בתחילת שנה הבאה.
6. LION BABE – Jump Hi ft. Childish Gambino
השיר הכי טוב שאריקה באדו לא הוציאה השנה.
5. Spank Rock – "Assassin (feat. Amanda Blank)"
כשהוא רק יצא כתבתי שזה הבאנגר הכי טוב ששמעתי השנה. גם עכשיו אני חושב ככה. וכמה כיף לשמוע שוב את Amanda Blank.
4. 'I Try To Talk To You' feat. John Grant – Hercules & Love Affair
שת"פ השנה וחתיכת שיר מרגש.
3. Totemo – Opposite Of Charm
אז Rotem Or שינתה השנה את שם הבמה שלה ל-Totemo והוציאה אי.פי מדהים בהפקת Roey Avital. היה לי קשה לבחור רק שיר אחד כי כולם נורא יפים אבל בסופו של דבר זה כנראה השיר הכי אהוב עליי בו.
2. Run the Jewels – Close Your Eyes (And Count to Fuck) [Feat. Zack De La Rocha]
לכולם ברור ש-Run The Jewels הוציאו את אלבום ההיפ-הופ של השנה וגם אני מצטרף לקונצנזוס. פה הם מארחים את Zack de la Rocha, סולן רייג' אגיינסט דה מאשין. זה אמנם השיר ששמעתי הכי הרבה מהאלבום אבל באותה מידה יכולתי להכניס לפה לא מעט שירים אחרים שלהם. כן, האלבום עד כדי כך מעולה.
1. שיר השנה שלי! Kool Head – Leon
סביר להניח שרובכם לא שמעתם מעולם את השיר הזה או את ההרכב (שהוציא השנה אי.פי בכורה) אבל יום אחד קיבלתי המלצה על השיר הזה מ-Ohad Katzin והתאהבתי משמיעה ראשונה. שיר ענק שאני בטוח ישאר איתי עוד הרבה שנים.


Posted

in

by

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *