בחזרה ל-94' / יולי

1994 Delta Air Lines Commercial (פרסומת)
ביולי 94' שודרה הפרסומת הזו שהביאה את בשורת אדיאמוס. האנשים שהתלהבו מהשיר יצטרכו לחכות יותר משנה עד לצאת הסינגל של השיר המלא.
Gun – Word Up
הקאבר הזה אמנם הגיע למקום השמיני בבריטניה, אבל אני לא בטוח כמה הוא היה להיט בפני עצמו. אני מקשיב לו עכשיו ומגלה שהוא לא שונה באופן מהותי מגרסת המקור האיקונית של קאמאו מ-1986 (כלומר, הוא שונה בזה שהוא הרבה יותר רוק ופחות פ'אנק אבל פרט להחלפת הז'אנר אין הרבה הבדל). אז אני שם אותו כאן בכל זאת, ליתר ביטחון.
Sydney Youngblood – So Good So Right (All I Can Do)
עוד אחד משירי היורודאנס הטובים של השנה.
The Rolling Stones – Love Is Strong
זוכרים את הימים שבהם לא הייתה מלחמה והרולינג סטונז הופיעו בארץ? אז 20 שנה קודם לכן יצא הסינגל הראשון מתוך האלבום "וודו לאונג'" והפך ללהיט גדול למרות שזה לא השתקף במכירות בארה"ב (בבריטניה הגיע למקום ה-14). את הקליפ ביים דייוויד פינצ'ר. כחצי שנה לאחר מכן יצא מהאלבום שיר נוסף שזכרתי במעומעם ולכן הוא יהיה בתגובות ולא בפוסט משלו.
2 Cowboys – Everybody Gonfi Gon
אנשים נוטים לצחוק על השיר הזה אבל לי הוא תמיד עשה שמח.
Jam & Spoon feat. Plavka – Find Me (Odyssey To Anyoona)
למרות שהשיר הזה נורא דומה ללהיט הקודם (רייט אין דה נייט) זה עדיין שיר לא רע. היה להם אחלה סגנון.
Seal – Kiss From A Rose
סינגל נוסף מתוך האלבום השני של סיל, שהפך לאחד הלהיטים הכי גדולים של הניינטיז. ב-95׳ הוא יצא מחדש כחלק מפסקול הסרט ״באטמן לנצח״. באותה שנה הגיע למקום ה-11 במצעד השנתי של רשת ג׳. ב-96׳ זכה בפרס הגראמי לשיר הטוב ביותר.
Deus – Suds & Soda
הסינגל הראשון מתוך האלבום המלא הראשון של דאוס. זהו גם השיר שפותח את האלבום (אחרי אינטרו קצר). הנה פוסט של פלונטר מתוך ספירת העונג שהוקדשה לשירים פותחים שפורסם ב-2008. בזמן התחקיר יצא לי לעבור על הרבה שירים "אלטרנטיביים" שיצאו ב-94', רובם של להקות אמריקאיות ובריטיות, וכמה זה מבאס שהרבה מהשירים האלה נשמעים אותו דבר ומשעממים את התחת. אני לא יודע אם מוצאם הבלגי של חברי דאוס הוא הסיבה לכך שהם נשמעים אחרת. בכל מקרה, זה יותר מעניין. (תודה לגיא על הטיפ)
Céline Dion – Think Twice
רוב השירים של סלין דיון לא יהיו כאן, בין השאר כי את רובם אני לא מכיר. אבל את זה אני זוכר לטובה. השיר הגיע למקום הראשון בבריטניה ורק למקום ה-95 בארה"ב (איזה הבדל). בויקיפדיה מספרים גם שזה אחד מהשירים הבודדים שלה שיש בהם סולו גיטרה.
Aerosmith – Crazy
זוכרים את ארוסמית'? יופי. אז הסינגל הזה יצא במאי לפי הויקי, אבל רק ביולי כבש את פסגת המצעד הלועזי של רשת ג'. במצעד השנתי הגיע למקום השביעי.
Shampoo – Trouble
מקום 11 בבריטניה ולהיט מאוד גדול גם בישראל (למרות של הגיע למצעד השנתי). ב-95' השיר הופיע בפסקול הסרט של הפאואר ריינג'רס.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *