גפרורים 2.4.2014

gafrurim_020414
<< להורדת הפרק או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> John GrantGMF
עוד שיר יפה מתוך האלבום האחרון של ג'ון גרנט, Pale Green Ghosts.
> דודו טסה – גרמניה
לדודו טסה יש אלבום חדש בשם עיר ובהלות. זה אחד הסינגלים שיצאו מתוכו. גם אם אני לא מתחבר עד הסוף לכל השירים שלו, אני מרגיש שיש משהו מאוד נכון באיך שהוא עושה מוסיקה. בוידאו הזה אפשר לקבל הצצה לעבודה על האלבום החדש.
> Mikal CroninChange
את השיר הזה גיליתי בזכות הפודקסט השבועי של תחנת KEXP. האמן בעל השם יוצא הדופן מגיע מלוס אנג'לס במקור. הוא מולטי-אינסטרומנטליסט שניגן בכל הכלים (כמעט) באלבום השני שלו, MCII, מתוכו לקוח השיר הזה.
> Frankie Knuckles feat. Jamie Principle – Your Love
פרנקי נאקלס, "הסנדק של ההאוס", הלך לעולמו השבוע. אני לא בקיא בפועלו, אז הנה כמה לינקים שיעזרו לכם להכיר את הדיג'יי והמפיק שנחשב לאיש שהמציא את מוסיקת ההאוס: נדב רביד מספר עליו בתחילת המהדורה השבועית שלו בקצה; שרון בן עזר בראיון עם פרנקי נאקלס (דיג'י העיר, 2004); כתבה בגלריה של משה קוטנר; מיקסטייפ במסגרת "החיים בלופ" של וואלה; מיקסטייפ-מחווה שפרסם אתמול דימיטרי פרום פאריס; ויותר מ-8 שעות של סטים של נאקלס שהוקלטו בשנים האחרונות.
השיר הזה, מהמוקדמים בהפקת נאקלס ואולי הקטע הכי מפורסם שלו, היווה את הבסיס (הפלייבק) למש-אפ יחד עם שיר של קנדי סטייטון שהפך ללהיט הענק והאהוב You Got The Love שיוצא מחדש כל כמה שנים ברמיקס חדש (הקדשתי לסיפור מאחורי השיר הזה פוסט משלו). קצת קשה להאמין שהקטע הזה נעשה ויצא כבר בשנות השמונים.
> myuu – Carol of the Bells
זה שאנחנו לא באזור של קריסמס לא מפריע לי בכלל לשים את הגרסה היפה הזו כאן.
> Kate BushThis Woman's Work
קייט בוש'קה החליטה לחזור להופיע וכל שמונים אלף הכרטיסים נמכרו ברבע שעה. כמו שסטיבי אמרה, הייתי תמים כשחשבתי שאוכל לקנות כרטיס לאחת ההופעות האלה. נו מילא. השיר הזה היפה הזה שולב בפסקול של ספיישל הקריסמס המעולה של הסדרה Extras (רוצים לצחוק?).


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *