גפרורים 4.3.2014

gafrurim_040314
<< להורדת הפרק או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> Aziz Ansari – Marriage is an Insane Proposal
הקטע הקצר הזה מתוך מופע הסטנד-אפ Buried Alive עשה לי חשק לצפות במופע המלא וממש לא התאכזבתי. למעשה, אני לא ממש חובב סטנד-אפ אבל עזיז אנסרי עושה דבר חכם במופע הזה: הוא מציג את המחשבות שלו על אהבה ודייטינג בקרב צעירים בעידן המודרני בצורה כנה וכמובן, מאוד מצחיקה.
> Richard X feat. Kelis – Finest Dreams
היה לי מאוד קשה לבחור רק שיר אחד של קליס מתוך המיקסטייפ המעולה שערך יבגני צ'רטקוב והתפרסם כאן בשבוע שעבר. בסוף הלכתי על שיתוף הפעולה האלקטרופופי עם ריצ'ארד אקס, שיצא ב-2003 ושודר כמה פעמים בקונכיה.
> Jungle – Busy Earnin'
הביקור השני של ההרכב החדש והמבטיח הזה אצלנו. שיר חדש וטוב. אוהב את הוייב שלהם.
> Doc Whisper – Stupid Choices
היפ-הופ בניחוח אולד סקול? כן, בבקשה. השיר לקוח ממיקסטייפ חדש של דוק וויספר אבל הופק על ידי J Dilla שמת ב-2006, מה שאומר שזה כנראה לא שיר חדש.
> ABBA – Head Over Heels
בשבוע שעבר ראיתי סרט דוקומנטרי חדש של ה-BBC על אבבא, שבאופן יחודי בחר להתמקד ברקע ההיסטורי להקמת ההרכב בשוודיה, כמו גם התגובות שקיבלה הלהקה בארץ הולדתה בתקופת פעילותה. סרט מעניין ומומלץ. בעקבותיו האזנתי לאלבום האולפן האחרון שלהם, The Visitors, בתוכו מצאתי את השיר הזה, ולמרות שאני בטוח שכבר שמעתי אותו בעבר, רק עכשיו התאהבתי בו והוא הפך בין רגע לאחד השירים שאני הכי אוהב של הלהקה הענקית הזו.
> Beth Howland – Getting Married Today
לפני כמה שבועות צפיתי במחזמר Company, עם שירים שכתב והלחין סטפן זונדהיים, שכתב גם את Merrily We Roll Along, ששיר מתוכו הושמע כאן לפני כמה חודשים. אני זוכה לראות כל מיני מחזות זמר שכתב האמן הענק הזה לאחרונה ומתחיל לחקור אותו לאט לאט. זה די מרתק. הוא אחד האחראים העיקריים לשינוי וההתפתחות בתאטרון המוסיקלי, עם הכנסה של נושאים "בוגרים" לעסוק בהם, להבדיל מהתמימות ששלטה בז'אנר לפני שהוא הגיע. המחזמר הזה הוא מ-1970 והשיר הזה לקוח מתוך האלבום שמתעד את הקאסט המקורי בברודווי. הלינק למעלה מראה תיעוד של הקלטת השיר הזה, מתוך סרט דוקומנטרי על הקלטת האלבום.
> Hot Chip – Dark & Stormy
יופי של שיר שיצא כסינגל-שלא-מתוך-אלבום בשנה שעברה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *