גפרורים 11.2.2014

gafrurim_110214
<< להורדת פרק זה או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

> Adam Sandler and Philip Seymour Hoffman: Punch Drunk Love phone scene
סצינה מעולה מתוך סרטו של אחד הבמאים הכי מעניינים בארה"ב, פול תומאס אנדרסון. לזכרו של פיליפ סימור הופמן (תודה לסטיבי על הלינק). גם זה לזכרו.

> Cults – High Road
"כתות" היא צמד מניו יורק שמגיע להופיע בארץ באפריל, ולכבוד ההופעה השיר הזה הושמע בכמה תכניות והתחיל להתחבב עלי. דרים פופ, הם קוראים לזה. השיר הזה מתכתב עם כל מיני דברים טובים מפעם ומזכיר לי בעיקר את ברודקאסט (ואולי גם את סטריאולאב, שתי להקות שתמיד התבלבלתי ביניהן).
> לא דובים – האנגלים באים
עוד אחד מתוך אינשאללה.
> L.B.T – Go Your Way (Kicha Studio Sessions)
L.B.T זה Live Beat Tapes וזה פרוייקט חדש מבית הלייבל המקומי Raw Tapes, שאפשר לקרוא עליו עוד ולשמוע בעמוד הסאונדקלאוד שלהם. אם זה נשמע קצת כאילו הקטע מתחיל באמצע זה לא במקרה, הקונספט שלהם הוא ליצור שירים שמתחברים אחד לשני בצורה אורגנית לקטעים מתמשכים, ארוכים. יש משהו מדיטטיבי בתוצאה, זה חדש ומרענן ומוצא חן בעיניי. חוץ מזה, הזמרת כאן היא קרן דוניץ, ששרה גם בשיר הקודם ששמענו.

> Robbie Robertson feat. Matthew McConaughey – The Money Chant
אם ראיתם את "הזאב מוול סטריט", תהמהמו את זה כבר לבד. אם עדיין לא, זה יכניס אתכם קצת לאווירה של הסרט. אנקדוטה מעניינת שלאונרדו דיקפריו סיפר בראיון, היא שהוא ראה את מת'יו מקונוהי (מסכנים האמריקאים, הרבה יותר קשה לכתוב את השם שלו באנגלית) עושה את הדבר הזה עם ההלמות על החזה כרוטינה, כדי להתכונן לצילומים. הוא הציע להכניס את זה לסצינה המשותפת שלהם, אחת הראשונות בסרט. בסופו של דבר הקטע נכנס לסרט והשיר המקורי ללא המילים הוקלט ונבחר ללוות את כותרות הסיום (למרבה הצער הוא לא נכלל באלבום הפסקול). יש גם רמיקס של נוי אלוש.
> Jonathan Snipes and William Hudson – Dies Irae
קטע מתוך פסקול של סרט מעניין שכדאי לכם לחפש אם אתם חובבי סטנלי קובריק או סתם מתעניינים בתאוריות קונספירציה. הסרט נקרא Room 237 והוא עוסק בתאוריות של משמעויות נסתרות בסרט "הניצוץ" מ-1980. טריוויה: מנגן פה גם Bear McCreary, המלחין של בטלסטאר גלקטיקה ושל Agents of S.H.I.E.L.D..
> Trevor Jones – Walking The Circle
> Sinéad O'Connor – You Made Me The Thief Of Your Heart
שני קטעים מתוך הפסקול של In the Name of the Father, סרט שיצא ממש לפני 20 שנה ועדיין לא ראיתי, אבל המוסיקה שלו נהדרת. הראשון לקוח מתוך ה-score של הסרט והשני היה סינגל מצליח למדי של שינייד אוקונור, עם קליפ שכולל הרבה קטעים מדוברים (מלשון דיבור) מתוך הסרט.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *