גפרורים 20.1.2014

gafrurim_200114<< להורדת פרק זה או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

Silence Is Sexy – Holiday (instrumental)
להקת אינדי מהולנד ששמה לקוח מאלבום של Einsturzende Neubauten. השיר הנעים עם העיבוד העשיר הופיע במקור באלבום כפול שהם הוציאו ביוני 2012, אבל אני שמעתי קודם את הגרסה הזו, האינסטרומנטלית, שבאופן לא אופייני נשמעת עצמאית לגמרי. את הגרסה הזו ועוד אפשר להוריד בחינם מהאתר החוקי והמומלץ Free Music Archive.
Hospitality – Rockets and Jets
עוד שיר נהדר שגיליתי בעזרת הייפ מאשין (למי שלא מכיר: אגרגטור של בלוגי מוסיקה). זוהי שלישייה מברוקלין שהוקמה לפני 7 שנים, יש מאחוריהם כבר אלבום אחד והשני ייצא בסוף החודש. לשיר היפה הזה מתוכו יש עיבוד שלוקח אחורה לדברים שאני אוהב (יש גם לא מעט להקות רטרו שאני בקושי מתחבר למה שהן עושות) ויוצר אווירה מאוד מיוחדת. אני מקווה שיהיו עוד דברים טובים באלבום, לכשיגיע.
John Talabot – Destiny feat. Pional
קטע בן כמעט שנתיים שגיליתי כבר עכשיו של איש הדאנס הצרפתי ג'ון טלבוט. זה פופ כמו שאני אוהב אותו, כמו שאני חושב שפופ צריך להיות. קליט ונעים וגם קצבי ועמוס בשכבות של סאונדים מגניבים. יופי של דבר.
הפה והטלפיים – אביב
סיפרתי לכם על האלבום החדש של הפה והטלפיים כבר לפני כמה שבועות וגם שמענו את אחד השירים הישנים שלהם לכבוד העניין. בשבועות האחרונים הם היו כמעט בכל חור שהסכים לפרסם אותם והיה קצת קשה להתחמק (אם אתם מסתובבים באזורים שלי, זותומרת) אבל מכל המבול הזה אני ממליץ בעיקר על התכנית המיוחדת שהם הקליטו יחד עם נדב רביד לרדיו הקצה. זה קצת שונה מספיישלים אחרים שמארחים להקות, אז כדאי לתת צ'אנס. חוץ מזה, לא יצא לי עדיין לשמוע את האלבום במלואו, אבל שמעתי את השיר הזה בתכנית והוא תפס אותי אז שמתי אותו כאן כדי שלא אהנה לבד.
Tori Amos – Caught a lite sneeze
לא מזמן חגגנו עשור ל"נערת הקורנפלייק" וזה עשה לי חשק לשים פה דווקא את השיר הזה, מהאלבום Boys For Pele. מזכיר לעצמי איזה מוסיקה מיוחדת היא יצרה בתוך המיינסטרים פעם.
לא דובים – פולארד
אם אתם קוראים או מאזינים זמן קצר אחרי שהתכנית הזו עולה, אז יש לכם עוד סיכוי לתפוס אותם בהופעת ההשקה של הדיסק החדש! זה קורה באוזןבר ביום שלישי בערב וזה יהיה מעולה כי הם מעולים. כן, אני משוחד כי החבר הטוב ארז קריאל חבר בלהקה, אבל… תקשיבו בעצמכם. כי אתם יודעים יותר טוב ממני מה אתם אוהבים. זה שיר חדש לגמרי שמזכיר לי מאוד את הבילויים, בקטע טוב. הוא סוגר את האי.פי החדש – אינשאללה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *