גפרורים 13.1.2014

gafrurim_130114-s
<< להורדת פרק זה או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

David Arnold & Michael Price – Sherlock Opening Titles
הסדרה המעולה חזרה אלינו לפני שבועיים (לתגובות וביקורות מעורבות) ומיד נעלמה שוב, כי ככה זה עם סדרות בריטיות שכל עונה שלהן היא רק שלושה פרקים.
Apollo 440 – Astral America
נתקלתי בשיר הזה במסגרת התחקיר לסקירת ההמשך לפרוייקט 93', שעוסקת באופן טבעי ב… 1994. הסינגל הזה יצא בינואר 94' ולא זכרתי אותו עד שלחצתי פליי ביוטיוב ואז זה חזר אלי בבום. כנראה שלא שמעתי אותו מאז. שיר מצוין, נותן בראש עם סימן ההיכר שלהם, שילוב של רוק ומוסיקה אלקטרונית קצבית. [קליפ]
Ms. Lauryn Hill – Consumerism
כשקוואמי השמיע את השיר הזה בסיכום השנה שלו בהיפ-הופ הוא אמר: "למה זה דומה? זה לא דומה לכלום". והוא כנראה צודק. העיבוד נורא מוזר מגניב, והשירה הנשית ב"פזמון" שלא לגמרי ברור אם היא סימפול או לא, קנתה אותי. [קליפ]
Josh Rouse – Comeback (Light Therapy)
עוד שיר נהדר מתוך המיקסטייפ המצוין של דודי שעלה כאן לפני חודש. מתוך האלבום 1972 שיצא ב-2003.
James Blake – Life Round Here
מתוך Overgrown, האלבום השני של ג'יימס בלייק. זהו אחד משירים רבים שחיבתי אליהם נבנתה באופן הדרגתי, כאלה ששמעתי לראשונה במהדורות הקצה של נדב רביד (עוד כאלה יופיעו בתכניות הבאות). אני ממליץ בחום להאזין לארבע תכניות הסיכום העמוסות והמהנות שלו:
תכנית 1 | תכנית 2 | תכנית 3 | תכנית 4
Jungle – Lucky I Got What I Want
מסוג הדברים שאני לא יודע איך לקטלג או לתאר וזה גם חלק מהקסם של זה. שיר עצוב ונדיר שלקוח מתוך אי.פי. בשם The Heat שאפשר להאזין לו במלואו בבנדקמפ.
טיפקס – למה הלכת ממני רמיקס
מתוך הפסקול של "כלבים לא נובחים בירוק", עוד סרט שמעולם לא ראיתי. אני לא יודע מי אחראי לרמיקס הזה (ביג אם?), אבל הוא עשה עבודה מצוינת ואני חושב שמעט מידי אנשים זכו להתוודע לפנינה הזו. בשביל זה אני כאן.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *