גפרורים 23.12.2013

gafrurim_231213
<< להורדת פרק זה או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט

Brad Breeck – Gravity Falls theme song
מוסיקה נפלאה שמתלווה את הפתיח של סדרה ממש חמודה של דיסני שגיליתי לאחרונה בזכות בלוג האנימציה שוליית הקוסם.
Laura Veirs – Sun Song
לורה וירז מושמעת בקונכיה כבר כמעט עשר שנים, מאז השיר הזה. Warp and Weft, שיצא השנה, הוא כבר האלבום התשיעי של הזמרת בעלת הקול הכה-מלטף. זה השיר שפותח אותו ולמרות שהוא מאוד מזכיר שירים קודמים שלה, הוא עדיין נפלא. זה הקליפ.
Eatliz – Miserable
אטליז יוציאו בקרוב אלבום חדש בהרכב חדש ובהפקת איתמר ציגלר המוכשר כשד. אפשר כבר לשמוע את מגע ידו היחודי בסינגל הראשון שיצא מהאלבום (איך לתרגם את זה, אומללה?). בינתיים יצא סינגל שני ומומלץ לעקוב אחריהם בפייסבוק. זה הקליפ.
שעלת נפוצה – מקלף את העור
רוק ישראלי, במובן הכי לא ניינטיזי של המושג. ויה הלם תרבות. את האלבום שלהם, ל​.​נ​.​צ​.​ח, אפשר להוריד בחינם מבאנדקמפ.
The Clash – The Magnificent Dance
גרסת "דאנס" אינסטרומנטלית לשיר שפתח את האלבום Sandinista מ-1981, "שבעת המופלאים". הגרסה המקורית של השיר נחשבת לאחד משירי הראפ הראשונים בבריטניה, אם לא הראשון. בגרסה הזו השתמש צ'רלי בוזגלו בתכנית קצרת ימים ברשת ג' שנקראה "חמש פעמים ביום". לזכרו של ג'ו סטראמר שהלך לעולמו אתמול לפני 11 שנה.
Black Prairie – How Do You Ruin Me?
מתוך האלבום A Tear in the Eye Is a Wound in the Heart של החמישייה מפורטלנד שהיא גם מעין פרוייקט צד של הדסמבריסטים. את השיר הנהדר הזה גיליתי בזכות המיקסטייפ Inspiring BassLines של דודי ברקת שפורסם כאן לפני כשבועיים.
Bot'Ox – The Face of Another
בשבוע שעבר השמעתי רמיקס שעשה המוסיקאי והמפיק קוסמו ויטלי לפני כעשור, עכשיו הזמן לשמוע איזה דברים יפים הוא עושה בימינו. "בוטוקס" הוא צמד שמורכב מויטלי ומ-Julien Briffaz, וזה שיר יפה ורבגוני מתוך האלבום החדש שלהם. יש לו קליפ אנימציה צבעוני במיוחד ושלל רמיקסים שאפשר להאזין להם כאן.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *