גפרורים 25.11.2013

gafrurim-251113-F

<< להורדה או האזנה במכשירי iOS
>> כל הגפרורים באייקסט


destinazione altrove ft. Donnie Ozone – Perpetual Motion
Morgantj Рcaf̩ connection
את שני הקטעים הראשונים אפשר להוריד בחינם מהאתר ccmixter.org, מעין רשת חברתית של מוסיקאים שמעלים את כל המוסיקה שלהם להורדה חינמית ומאפשרים למוסיקאים אחרים לסמפל אותה, כמו גם לאמנים בתחומים אחרים. כל השיתוף הזה נעשה בעזרת מערכת הרשיונות המקוונת Creative Commons שאינה מוגבלת רק למוסיקה, וכוללת כל תחום של יצירה: כתיבה, וידאו, צילום ועוד. זהו האתר של קריאייטיב קומנס ישראל. את השיר הראשון אפשר להוריד מכאן ואת השני תוכלו למצוא כאן.
Dj Koze – Estrella
אחד מהקטעים האלה שיש בהם מוסיקה כל כך מגניבה ושונה שקשה לי להבין מאיפה זה הגיע. קוזי הוא מוסיקאי גרמני והקטע הזה לקוח מהאלבום הראשון שלו שיצא ב-2005. (ויה נדב רביד, הקצה)
Josephine and The Artizans – Lacrymosa
להקה בת 11 נגנים מלונדון שנשלבת רוק, היפ הופ וכמובן – מוסיקה קלאסית. יש לי חיבה מיוחדת להיפ הופ שעושים עם כלים חיים ובעיקר כשה"פלייבק" לא נשמע כמו הביטים והקצב המשויכים לראפ והיפ הופ בדרך כלל. הם עושים את זה לא רע בכלל וזה הסינגל החדש שלהם. (ויה The BBC Introducing Mixtape)
The Secret Sea – 3
עד לא מזמן הם היו "עמית ארז והסיקרט סי". עכשיו הם פשוט הסיקרט סי. האלבום החדש והראשון שלהם יוצא היום והוא לילי וחורפי ועדין ויפה. זה השיר שפותח אותו. הנה רגעים מצולמים מההקלטות של השיר הזה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *