אני פירט 5

הפינה הפכה לבלוג!

כתבו עליהם:
גיאחה אוהב את Dntel (ג'יימס פיגורין) שמוציא אלבום חדש בקרוב בשם Dumb Luck. שחר ממונוקרייב מדבר עם האייפוד שלו על Field Music שחובקים גם הם אלבום חדש. פופטארט התרשמה לטובה מפיון רייגן, שהאלבום שלו יצא אמנם עוד ב-2006 אבל בטח לא כולכם מכירים אותו. אורן ראב גילה את Destroyer ואתם מוזמנים לגלות את האלבום האחרון שלהם, Destroyer’s Rubies.

חדשים וחדשים יחסית:
ב-6 למרץ יצא לברייט אייז אי.פי. חדש. בסוף ינואר כבר יצא Angles, האלבום החדש של Hot Gossip. ויש דברים מוזרים כמו הסטוג'ס, שמוציאים אלבום אולפן ראשון מזה 34 שנים, וקוראים לו The Weirdness (אינפו). טלפון תל אביב קיבצו את הרימיקסים שהם עשו לאמנים אחרים בדיסק חדש שיצא במאי. אלבום כפול חדש בשם The Frozen Borderline מאגד בתוכו את ההקלטות של ניקו מהשנים 68-70. ב-2006 יצא עוד תקליט עם יצירות שטרם פורסמו של צ'לן הדיסקו ארת'ור ראסל, בשם ספרינגפילד. עוד באותה שנה, החבר'ה משיקגו Tortoise מוציאים קופסה משולשת עם קטעים נדירים (אינפו). וכדי להירגע קצת מספיישל האוסקרים משבוע שעבר, אפשר לקחת את הפסקול הקליל של Stranger Than Fiction.
שפרנק אוהב במיוחד, גרסת סוף המילניום:
דבר שלעתים גורם להרמת גבה פה ושם, אבל Minor Earth-Major Sky של א-הא (2000) הוא אלבום פופ יפהפה ועל-זמני. ואילו 2001 של דר. דרה (1999) הוא אלבום ההיפ-הופ האהוב עלי (שזה לא כ"כ קשה כי אני לא ממש חובב הז'אנר). ב-2000 יצא גם Secret South של 16 Horsepower, אלבום שגיליתי בזכות הקצה של קוואמי, שניגן בעיקר את השיר המרגש "Burning Bush". אם אתם בעניין של הכוח-סוס אז יש גם הופעה שלהם מאותה השנה.
לא יודע מה אתכם, אבל יותר מלהוריד דיסקים חדשים, אני אוהב למצוא הקלטות נדירות וחומרים שכבר אי-אפשר להשיג. בשבוע שעבר הפניתי אתכם לכל הקסטות המוקדמות של מיסטר באנגל, והשבוע מגיע תורו של בק: A Western Harvest Field by Moonlight הוא אוסף של הקלטות מוקדמות שלו שיצא ב-1994 על תקליטון 10" (אינפו). Pay No Mind הוא סינגל מהאלבום הראשון של בק, שמלווה ב-3 קטעים ניסיוניים (אינפו). ו- Don't Get Bent Out of Shape הוא קלטת דמו שלא יצאה באופן רשמי מ-1992. גם לרדיוהד לא חסרות הוצאות נדירות, כמו The Drill EP, שמהווה את ההוצאה הרשמית הראשונה שלהם, עוד ב-92' (אינפו). אם נלך עוד קצת אחורה, נגלה את אוסף ההקלטות הביתיות של ניק דרייק, Tanworth In Arden 1967/68, שברי-המזל יוכלו למצוא גם בגירסת וויניל. קיית בוש הוציאה רק אלבום הופעה אחד (1981) שמעולם לא הודפס על גבי דיסק בצורה מסודרת.
דיסקוגרפיות: הדצמבריסטים, קוקטו טווינז.
ושונות ומשונות לסיום: מידי פעם לוקחת קבוצה של רמיקסרים אמן או אלבום מסויים ויוצרים אותו מחדש בדמותם, ועכשיו הם עשו את זה ל-LCD Soundsystem. ב-2004 הוציא Danny Cavanagh (הסולן של Anathema) אלבום מחווה לניק דרייק. ובשנה שעברה יצא אלבום הקאברים הראשון לאיירון מיידן שנעשה ע"י להקה של נשים, וזה נשמע כ"כ ביזארי שהייתי חיייב להביא את זה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

2 תגובות על “אני פירט 5”

  1. תמונת פרופיל של רנן

    כרגיל, אין כמוך..

  2. תמונת פרופיל של Snuggy

    תודה רבה! איזה יופי של הורדות :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *