אני פירט 3

הפינה הפכה לבלוג!

veirs.jpg

1. Laura Veirs – Saltbreakers (וגם כאן). תאריך: 10 באפריל. (למי שלא מכיר)

2. לפני שבוע כתבתי כאן על ה-Soulsavers ואני לא יודע איך, אבל פיספסתי את העובדה שמארק לנגן שר ב-8 מהשירים ויש גם הופעת אורח של וויל אולדהם. אז הנה, עכשיו שילשתי את כמות ההורדות של הדיסק ;). כדאי לכם גם לבדוק את האלבום הראשון שלהם, Tough Guys Don't Dance.

3. ולפני שבועיים ידידי משכבר הימים, חולוני, ביקש את האלבומים של זמרת הסול המודרנית אליס ראסל. אז הנה האלבום הראשון, והנה האלבום השני פלוס דיסק של רימיקסים והקלטות אחרות בהשתתפותה, שכולל גם את הקאבר-שנשמע-כאילו-הוא-המקור שעשו Nostalgia 77 ל"סבן ניישן ארמי" של הוויט סטרייפס.

4. חדשים: אלכס גופר, שאחראי ללהיט "The Child" (עם אחד הקליפים המגניבים אי פעם) חוזר באלבום חדש שכולל שיתופי פעולה עם Air, נובל וואג ואטיין דה קרסי. איזה כיף, לסינמטיק אורקסטרה המעולים יש אי.פי. חדש שמבשר את האלבום הבא, שנכתב כפסקול לסרט שעדיין לא נעשה (וגם שחר כתב עליו). ובאותה אווירה, האלבום החדש של מת'יו הרברט (אחד מאמני האלקטרוניקה המוערכים של השנים האחרונות) הוא אוסף של קטעים מתוך פסי-קול שהרברט עשה בעשור האחרון.

5. קאברים לכל שירי האלבום הלבן של הביטלס באדיבות הבלוג Power Pop Lovers, בהשתתפות פיקסיז, קריסטין הרש, גרנדדי ועוד. ג'וני גרינווד מרדיוהד אוהב רגאיי, אז החבר'ה מטרויאן נתנו לו לערוך אוסף של השירים האהובים עליו. נדירים וביסיידים של סלודייב, וגם ביסיידים של דפש מוד.

6. בלוג חדש בעברית, יציע בעיקר אלבומי Pאנק ופוסט-Pאנק. שמו בישראבלוג – Where Is Your Child?!. ובבלוג של סטפן מפריס יש חגיגה של סרז' גאינסבורג.

7. המלצה: So Young but So Cold הוא אחד מהאוספים האלה שמרכזים הקלטות מתקופה מסויימת במקום מסויים, ולא הייתה לנו דרך אחרת להיחשף אליהן. במקרה הזה, האנדרגראונד הצרפתי של סוף הסבנטיז ותחילת האייטיז. אני אוהב במיוחד את האוספים האלה שכוללים כל מיני ניסויים אלקטרוניים מתקופה שבה אף אחד לא ידע איך לאכול מוסיקה כזאת.

8. דיסקוגרפיות זה כיף: פינק פלויד, לד זפלין, פליימינג ליפס. תתחילו להתכונן להופעה של Incubus. ולפינק פלויד יש גם בוטלגים.

9. לקראת הופעתה של רגינה ספקטור: לפני כשנה יצא מין אוסף היכרות, עם שירים משני האלבומים שקדמו ל-Begin to Hope ואת הסינגל Us. לדיסק מצורף DVD שכולל סרטון באורך 13 דקות שנקרא Survival Guide To Soviet Kitsch (ולמרבה השמחה, אפשר לצפות בו גם באתר ifilm).

10. ישראלים וחוקיים: דני הדר ממשיך במסורת ומציע להורדה חופשית גם את אלבומו השלישי והחדש, "מה מה מה" (והוא גם מופיע בפסטיבל פולק’לה השני שייערך בשבת, כלומר מחר). ומי היה מאמין שלג'נגו כבר יש אלבום שישי? באתר של וואלה אפשר להאזין לכולו (לי זה לא עבד אבל אולי לכם יהיה מזל).

11. כותבים: שחר היה בהופעה של מאסיב אטאק והזדעזע מהפרופגנדה. הנה הופעה שלהם משנה שעברה (וגם הופעות של ביורק, דפש מוד, ג'וני קאש, ג'נסיס ואלפא בלונדי). קנדי ממליצה על The Meaning of 8, האלבום החדש של קלאוד קאלט.

12. אלבומים שפרנק אוהב במיוחד, לפי מצבי רוח: אם אתם מחפשים כיף והרפתקנות אז קחו את Things to Make and Do, אלבום מגוון וכיפי של מולוקו הנהדרים. אם אתם רוצים להתפנן ולהירגע אז שימו את Blue Wonder Power Milk, האלבום השני והטוב ביותר של הוברפוניק, עם הלהיט Eden ועוד שירים נפלאים. ואם אתם עצבניים אז לכו על Kultura Diktadura, האלבום השלישי של קולטור שוק, להקה שעושה Pאנק צועני (ועושה את זה יותר טוב מגוגול בורדלו לטעמי).

13. ולקינוח: "Indie Scene" הוא השם הלא-יצירתי שניתן לסדרת אוספים שסוקרת את סצינת האלטרנטיב בבריטניה בשנות ה-70 וה-80. ולמרות התיאור הזה, אפשר למצוא שם גם את אירייז'ר (לא אלטרנטיב) ואת סוניק יות' (לא בריטים). בקיצור, הם שמו שם מה שבא להם. הנה הדיסקים של 1981 עד 1986.


Posted

in

by

Tags:

Comments

8 תגובות על “אני פירט 3”

  1. תמונת פרופיל של ניצן
    ניצן

    תודה!

  2. תמונת פרופיל של ניצן
    ניצן

    אגב, הקובץ של הוברפוניק דורש סיסמה שלא הצלחתי למצוא. מה שכן מצאתי זה את הדיסק להורדה בתיקיה פתוחה:
    http://nbtsc.org/~joe/music/Hooverphonic/Blue_Wonder_Power_Milk/

  3. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    תודה, תיקנתי.

  4. תמונת פרופיל של אנקל
    אנקל

    הלו פרנקו, מה קורה?
    אני רואה שפצחת בתוכנית כפי בקשתך ולכן אני מבקש את סיועך הנדיב באיתור love travels at illegal speeds של גראהם קוקסון ואת rockin the suburbs של בן פולדס (פייב, או לבד? לא זוכר). אני פשוט לא מוצא את האלבומים המזורגגים האלה.
    חן חן,
    אנקל
    נ.ב. אם כבר קאברים לביטלס, התוודעת כבר אל butchering the beatles ?

  5. תמונת פרופיל של שלוליה

    פרנק נפל לך ה.. סיידבאר.

  6. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    הוא תמיד נופל באקספלורר בתצוגת פוסט בודד. לא?

  7. תמונת פרופיל של חולוני
    חולוני

    תודה רבה רבה על האלבומים של אליס ראסל!
    חייב לציין שהם מעולים, ממליץ לכולם.
    כבר מוריד את האלבום של Kultur Shock, אם אתה אומר שהם יותר טובים מגוגול בורדלו אז אני חייב לבדוק את זה.
    ואני מציע גם לינק משלי להורדה של אוסף נפטונז אלטרנטיבי (כלומר שירים שלא היו סינגלים) שהכנתי לפני כמה ימים –
    http://www.filefactory.com/file/f02258/
    הטראקליסט:
    1. Ludacris – Girls Gone Wild
    2. Missy Elliot – On & On
    3. Snoop Dogg feat. Pharrell – It Blows My Mind
    4. Clipse – Guns N' Roses
    5. ODB – Pop Shit
    6. Kelis – Get Even
    7. Nelly feat. Pharrell – Play It Off
    8. Kenna – Freetime
    9. Foxy Brown – Magnetic
    10. Lil' Jon feat. Pharrell & Ying Yang Twins – Stick That Thang Out
    11. Skillz feat. Cee-Lo & Pharrell – Suzie Q
    12. N.E.R.D – Bobby James
    אשמח לתגובות.

  8. תמונת פרופיל של snuggy
    snuggy

    תודה! :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *