אני פירט

אז מה פה קורה פה?
מסתבר שגיאחה החליט להיפרד מהפינה הוותיקה "מאותגרי הסולסיק" בעונג שבת, שבה ניתנו לינקים להורדות של אלבומים שלמים (דוגמה לפינה האחרונה). החלטתי לנסות להמשיך את הקו של הפינה כאן, למרות שאני עדיין לא יודע אם זה יישאר כאן או יעבור למקום אחר. כפי שתוכלו לראות, הסגנון שלי קצת אחר כשאחד ההבדלים הוא, שבמקום לקשר להורדה ישירות אני נותן לינק לבלוג שבו יש את הלינק (וגם סיסמה לפעמים). להזכירכם, זהו המדריך למשתמש בראפידשר וכמו גיאחה, גם אני ממליץ לכולם לקנות מקורי.

הפינה הפכה לבלוג!

פסי קול: "מארי אנטואנט", סרטה של סופיה קופולה, מלווה במוסיקה מאת ניו אורדר, הקיור, הסטרוקס, אפקס טווין וסקוורפושר. עם מבחר מוסיקלי כזה, אין ספק שהסרט מסקרן אותי. דני אלפמן הוא המלחין הדי-קבוע של טים ברטון כפי שאתם יודעים, והנה לכם "צ'רלי בממלכת השוקולדה". ואילו ב-1982 ואנגליס הלחין את הפסקול לקלאסיקה של רידלי סקוט, "בלייד ראנר".
דיסקוגרפיות: של נירוונה, כולל בוטלגים. של ג'ורג' האריסון. של NOFX בחלקים: 1, 2, 3, 4. הבוקסה של יס. ושני האלבומים של האחיות מספריים עם בונוס – דיסק הדמואים שלהם שהסתובב בעיקר בסולסיק לפני שיצא האלבום הראשון.
רוק כבד! יההה!
חדשים: מסתבר שדינוזאור ג'וניור יוציאו אלבום חדש בקרוב, הראשון מאז 88' שכולל את הליין-אפ המקורי של הלהקה. הוא נקרא "Beyond". יערה שמחה לשמוע שיש אלבום חדש לקלאפ יור האנדס סיי יה! והוא נקרא "Some Loud Thunder". גם לדוקטור דוג יש דיסק חדש, אבל אתם בטח רוצים לדעת מי אלה אז תקראו מה כתבו עליהם ברחש ופופטארט. אם וורד מוציא ב-4AD את האי.פי. "To Go Home". נובל וואג רוצים לשתף אתכם בשירים שהם אוהבים וגם יוקו אונו (עדכון: מסתבר שזה אלבום רימיקסים). ויש גם המלצה של גיאחה: אם בא לכם פולק-פופ מקסים עם קול נשי, מינימליסטי שעושה הרגשה טוב, כמו ויזיטינג האוורז אבל ממש, ממש, ממש טוב – טעמו את החדש של הפינצ'ז, בחור ובחורה נהדרים (רק הבחורה שרה).

המלצה על בלוג: לסטפאן מפריס יש בלוג בשם Moodswings ובו הוא משתף את האלבומים האהובים עליו. יש כמה דברים שגורמים לבלוג הזה להיות מומלץ במיוחד: דבר אחד, זה הטעם המגוון שלו במוסיקה מכל הז'אנרים האפשריים, וזה כולל גם אזורים שאני בד"כ לא מתקרב אליהם כמו ג'אז, מוסיקה קלאסית ומוסיקת עולם. לזכותו ייאמר, שהשבוע הקשבתי לדיסק קלאסי (בסטריאו) מתחילתו ועד סופו, וזה לא דבר של מה בכך. דבר שני, זה שבניגוד לבלוגרים אחרים שסתם שמים לינקים להורדות ולפעמים מעתיקים ביקורת מאמזון או אולמיוזיק, הבחור משקיע וכותב על כל דיסק למה הוא אוהב אותו, למה זה דומה ובקיצור, נותן לכל דיסק את הכבוד שמגיע לו וממש עושה חשק לשמוע. הבנאדם יכול להיות מוכר אידאלי בחנות מוסיקה. אז כבר נתתי שני לינקים אליו ועכשיו הוא משתף גם את 7 אלבומי האולפן של הפרוייקט של ג'ון זורן, Naked City. בלוג מומלץ ביותר לכל מי שרוצה להרחיב את אופקיו המוסיקליים.
ולסיום: יש בלוג שלם שמיועד לפנאטים אמיתיים, שמספק בוטלגים של הביטלס בפורמטים של אודיו לא מקומפרס, כלומר שאין בו איבוד של איכות. זה נקרא בפשטות, Lossless Beatles. אם אתם חושבים ש-MP3 זה מספיק, אז לכו ל-Eternos Beatles. דוגרי, תמיד חשבתי שהאינטרנט הוא המקום הקלאסי בשביל בוטלגים, הרי אלה באמת דיסקים שלא צריך לשלם עליהם.


Posted

in

by

Tags:

Comments

8 תגובות על “אני פירט”

  1. תמונת פרופיל של ניימן

    אפילו יותר מקישורי ההורדה, אהבתי את המלצות הבלוגים. תמיד טוב לשמוע על כאלה דברים טובים.

  2. תמונת פרופיל של שלוליה

    פרנק פיראט עם רגל מעץ וכזה שחור על העין?
    מגניב!
    תכתוב פיראט עם א' ותעשה אותי מאושרת.
    אני בשוק, וואו, לא ציפיתי לשמוע ממך שמות מפורסמים, ובכלל לא ציפיתי לשמוע ממך המלצות על פאנק,
    מגניב.
    הגיע הזמן שנתפשר בינינו על טעם מוסיקלי.
    (אולי הגיע הזמן שאני אתקין סולסיק?)

  3. תמונת פרופיל של חולוני
    חולוני

    תודה על הדמואים של הסיזר סיסטרס!
    לא יצא לי לשמוע אותם עד היום.
    ומכיוון שאני מאותגר סולסיק, יש לי בקשה – יש מצב שאתה מוצא לינק/ים לאלבומים של Alice Russel?

  4. תמונת פרופיל של PopTart

    הידד!! טוב שלקחת יוזמה פרנק, אתה מלך!

  5. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    זה מפתיע אותך שאני מכיר פאנק או שאני ממליץ על פאנק?

  6. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    האמת היא שגיאחה הציע לי…
    אבל תודה.
    (חיוך מבויש)

  7. תמונת פרופיל של שגיא נאור

    יופי של פוסט (ויוזמה)…
    יחי הפירטים (שקונים מוזיקה שהם אוהבים באופן חוקי!)

  8. תמונת פרופיל של רנן

    אתה מלך, כרגיל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *