Jurgenson's Pre-gig-mix 30/1/07

ביום שלישי האחרון רן יורגנסון הסכים סוף-סוף להוציא את הלהקה שלו מחדר החזרות אחרי שנה וחצי, ועלה על במת הבארבי בת"א כדי לתת בראש את השירים מאלבום הבכורה שלו, In Time. היה מעולה. למרות שהעיבודים נשארו נאמנים לרוח התקליט, החוויה של הופעה חיה שבה המוסיקה מבוצעת לייב ובווליום גבוה, בשילוב עם התאורה וכל ה"שואו" הזה, היא חוויה משלהבת ונדירה שגורמת גם לאדם האדיש ביותר להתרגש. המוסיקה של יורגנסון היא מוסיקת רוק אפית ובומבסטית שנועדה לקבל את הטיפול של הופעה חיה. וכמו במקרה של הדיסק שלא ממש נשמע כמו שומדבר שעושים כאן, גם המופע הזה העלה את הרף של סצינת ההופעות המקומית, ואני יכול רק לקוות שיהיו עוד אמנים ולהקות שינסו ללכת בכיוון הזה (ואני מודע לכך שאני כותב את המשפט הזה תוך כדי התעלמות גורפת מסצינת המטאל בארץ, שאולי יש בה כמה מקבילות לדברים שיורגנסון עושה).
לפעמים לפני הופעות אפשר לשמוע ברקע שירים שקשורים בצורה כזו או אחרת לסגנון של האמן שעוד מעט יופיע. יש אמנים שעורכים מין דיסק-אוסף שכזה עם שירים שהם אוהבים, כדי להכניס את הקהל לאווירה הנכונה. נגנבתי כששמעתי את השירים שיורגנסון בחר לאוסף שהושמע לפני ואחרי ההופעה בבארבי, ואז נזכרתי שבעבר קיבלתי ממנו כמה אוספים נהדרים שכללו הרבה שירים שלא הכרתי ושמחתי להכיר. אז בלי לחשוב יותר מידי גנבתי ממנו את רשימת השירים ועכשיו גם אתם יכולים להנות מהמיקסטייפ-לפני-הופעה (הורדה) של יורגנסון, ינואר 2007. 23 שירים בתוך שעה וחצי שנעים בין רוק מלודי לאלקטרוניקה מטורפת, עם יציאות מהסוג שרק הוא יכול להביא. פשוט ללחוץ על Play ולתת לכיף למלא את החדר (או את האוטו, או את המסיבה שתעשו על הגג).

Pre-gig-mix 30.1.2007 // Ran Jurgenson by Tapes From The Sea on Mixcloud

clearlake – treat yourself with kindness / fischerspooner – never win / tweaker – worst then yesterday / korn – word up! / beck – sexxx laws (malibu remix) / duran duran – the chauffeur / itamar ziegler – sadness / mindless self indulgence – shut me up / fantomas – experiment in terror / royksopp – remind me (someone else's radio mix) / dog fashion disco – the darkest days / sebastien schller – weeping willow / shy child – drop the phone / elbow – red / the knife – marble house (single version) / nonpoint – bullet with a name / fear factory feat. gary newman – cars / la caution – la mente (instrumental) / Les Rythmes Digitales feat. Nik Kershaw – Sometimes / goldfrapp – utopia / oded zukerman – whitegold / zoot woman – woman wonder / of montreal – Gronlandic Edit

והודות לכישרון הצילום המפוקפק שלי וכישרון העיבוד הדיגיטלי של יורגנסון, אתם מקבלים גם טעימה מההופעה:
הוידאו ההוא הוסר, אז במקומו קבלו את מאחורי הקלעים של In Time:


Posted

in

by

Comments

11 תגובות על “Jurgenson's Pre-gig-mix 30/1/07”

  1. תמונת פרופיל של שלוליה

    אז מיקסטייפ זה סתם מילה יפה ל"הנה אוסף של שירים" שנטמעה בימים שבהם הקלטנו על קסטות?
    פרנק, הגיע פברואר, מה עם התמונת כותרת למעלה..

  2. תמונת פרופיל של גלילי

    יופי של טעימה! מאיכות הסאונד נשמע שהתחברת ל-Soundboard, לא?
    יש סיכוי שרן ישחרר את כל האודיו של ההופעה? הייתי מאוד שמח לשמוע.

  3. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    לא מצאתי תמונה…

  4. תמונת פרופיל של PorKi
    PorKi

    יש פלייליסט?

  5. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    עכשיו יש.

  6. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    ההופעה הוקלטה בנפרד גם מהסאונדבורד ולאחר מכן עברה סינק עם הוידאו במעבדות יורגנסון. הסיכוי שהוא ישחרר את כל ההופעה קטן (או נמוך, איך אומרים?).

  7. תמונת פרופיל של atar
    atar

    לא מצליחה להוריד את המיקסטייפ של רן..
    זאת בעיה אצלי או שזה כבר לא ניתן להורדה? /:

  8. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    ניתן להורדה, נסי שוב. אתמול היו בעיות עם הסרבר במשך כל הערב.

  9. תמונת פרופיל של atar
    atar

    עדיין לא עובד !

  10. […] יום ג‘ (13.3) 1. עד עתה, הייתי בטוח שמאחורי קשמיר, ליין מוזיקה אוריינטלית בלימה לימה (לילנבלום 42) עומדת דיקלה – הדי.ג‘יית של הליין. עכשיו גיליתי שזו בעצם נינה בנאים. האחרונה גם חוגגת יומולדת השבוע, ולכבודה יגיעו כל מיני חבר‘ה טובים לעשות כבוד: הזמר רמי דנוך, אמן הגיטרה יהודה קיסר ואהובה עוזרי המיתולוגית (שעוד נחזור אליה בהמשך). גם נשות מחול מזרחי יהיו שם, ואפילו דיקלה בעצמה תקבל חיזוק של די.ג‘יי סמי עם פופ ערבי עדכני. מעניין? מוזר? וודאי ווודאי. 21:30. חינם. 2. את רן יורגנסון אני מכיר רק מכמה שירים שהורדתי מאתרו (אם כי כבר כמה שבועות אני מתכנן לרכוש את אלבומו החדש). הופעת הבכורה שלו זכתה לסיקור נלהב של פרנק מהקונכיה. והנה, היום, הוא מגיע כבר להופעה נוספת. מאזינים לשירים באתר, קוראים את הביקורת הנפלאה של פרנק – ואז הולכים להופעה בבארבי (קיבוץ גלויות 52). 22:00. 30 ש“ח. 3. Between the Bars עושים פולק-רוק בקפה מאפו (מאפו 18). 21:00. חינם. 4. קוב נמצא בצוזאמן (לילנבלום 25). 22:00. חינם. 5. זיו רובינשטיין מופיע בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:30. 20 ש“ח. 6. כמעט פספסתי, אבל בסוף הבחנתי, בזווית של העין, שפסטיבל הירושלים לאמנויות שנפתח היום (עד ה – 22 למרץ) יכול להיות מעניין למרות שאינו ממוקם בת“א. יש אתר ויש בו בטח המון פרטים מרתקים. אגב, זה לא משנה את המדיניות הרשמית של הבלוג – והיא שאין מדינה מחוץ לתל אביב :] 7. ידעתם שבסניף קולנוע מקסים של ספגטים (קינג ג‘ורג‘ 48) יש ערבי ג‘אז בימי שלישי ב – 20:30? לא ידעתם? אז עכשיו אתם יודעים. 8. במקסים (קינג ג‘ורג‘ 48) מתחיל היום ליין רטרו חדש בשם מנהרת הזמן: סבנטיז,אייטיז ונייטיז מהצד של המוזיקה השחורה. 22:00. חינם. 9. במקום (ויטל 2) יש ערב Beatkill Disco עם דיסקו פאנק, ניו רייב וברייקביט. 23:00. 10 ש“ח עד חצות, 20 ש“ח אחרי. 10. בסטאוט (הארבעה 14) יש השבוע את טולקין, בראוניז ורדיו סלמנדרה וחברים. 22:00. חינם (נראה לי). […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *