מפל זה מהמילה ליפול

לפני חצי שעה בערך סיימתי לצפות בפרק האחרון של סדרה שממש אהבתי. עוד אחת מהסדרות האלה שביטלו אותן באמצע. צוות שלם של אנשים שכולל כותבים, שחקנים, צלמים, מעצבים וכו' ישבו, חשבו, עמלו ופעלו כדי ליצור פיסת דרמה שתרגש את הצופים, שתיגע בהם. וזה עבד, זה הצליח. כאבתי את הכאב של הדמויות, התאהבתי איתן, הפכתי להיות מתוסכל איתן. הייתי איתן במשך 13 פרקים, וזהו. זה נגמר ולא יהיה לזה המשך.
הפרק האחרון היה גם מותח בנוסף להכל. היה חשש שמישהו ייפגע או ימות, פושע הסתובב שם עם אקדח. אבל אני רק חשבתי על זה שהיא לא אמרה לו שהיא אוהבת אותו, שהיא רוצה שהוא יישאר, שהיא חושבת שהוא עושה טעות. וגם היא חשבה על זה אבל היא לא אמרה לו את זה. בכל הזדמנות שהייתה לה. וכשנראה כאילו היא הולכת להגיד לו את זה, היו אלה הקולות האלה שהיא שומעת. הם אמרו לה לא לעשות את זה. הם אמרו לה, לשחרר אותו. לתת לו ללכת. לשתוק. לא להגיד לו איך היא מרגישה.
אני מנסה להבין איך זה קרה. איך זה שבסוף, נגד כל הסיכויים, עם כל הבלאגן שהיה, הם הגיעו למצב שהוא נשאר. הוא חיכה כל הזמן שהיא תגיד לו איך היא מרגישה. הוא חיכה שהיא תגיד משהו, שהיא תאשר שזה לא רק הוא שמרגיש ככה. היא לא אמרה את זה, אבל הוא בכל זאת נשאר. והוא בא אליה, בסוף, מחייך. והוא אמר, אני כאן ואני פנוי. והיא חייכה וניסתה להיות נונ-שלנטית, אבל ראו עליה שהיא מתרגשת. הם אמרו כמה דברים, ואז הוא הסתובב והלך. ואז הוא אחז בה ונישק אותה. לא ציפיתי לזה. ואז העיניים שלי התחילו להיות רטובות. זה לא קורה בחיים ככה! זאת רומנטיקה של סרטים. אין דברים כאלה באמת. אחרי כל הבילבול מגיע רק תסכול ועוד בילבול. אין באמת סוף הוליוודי לסיפורים האלה. אין באמת סוף. ואולי יש סוף אבל זה רק אני שלא מוכן לקבל את זה עדיין.
לא דמיינתי שכך אסיים לצפות בסדרה הזאת. כותרות הסיום התחילו וכמה דמעות זלגו על לחיי.

wonderf.jpg

Posted

in

,

by

Tags:

Comments

3 תגובות על “מפל זה מהמילה ליפול”

  1. תמונת פרופיל של צ'ילי

    יש דברים, מצבים, שהם מעבר למילים ולתמונות.

  2. תמונת פרופיל של גיאחה

    אני מנחש שאנחנו מדברים על וונדרפולז המדהימה?

  3. תמונת פרופיל של פרנק
    פרנק

    כן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *