חנוכת בית

הבלוג הזה התחיל בתור מקום שבו אני מודיע על תכניות חדשות של "הקונכיה" ב-Radi-Yo. אח"כ הוספתי גם רשימות שידור. אח"כ הוספתי גם את התכניות עצמן. בין לבין היו רשמים שלי על מוסיקה, טלוויזיה ושאר דברים שמעניינים אותי. אח"כ נוספו גם יציאות "אישיות" שכאלה. הרהורים על אהבה וכאלה. זה היה בישראבלוג.

עכשיו אנחנו מחוץ לישראבלוג. מה נשתנה? כלום, בעיקרון. הרעיון הוא שזה יהיה אותו הבלוג, אבל עם שיפורים. מי שמסתובב קצת בישרא יודע שאם רוצים להוסיף קצת אפיונים ולשנות את העיצוב, צריך לשלם. כשמשתמשים בוורדפרס, אפשר לעשות את זה בחינם. אז אני חוסך כסף ו"מכריז על עצמאות". מקווה שתהנו מהשינויים.

מה בכל זאת חדש כאן? העיצוב, למשל (תודה לאחי דק"ר שעברתה ועזרה). חוץ מזה, תמיד רציתי שיהיה לי אתר משלי ועכשיו, הודות למערכת הניהול של וורדפרס, הקונכייה נהייתה קצת יותר כמו אתר. בשורה העליונה מרוכזים עמודים שיש בהם את כל מה שחשוב כאן. בעמוד אודות תוכלו להבין סוף-סוף למה אני קורא לעצמי פרנק זעתר; עמוד Archives מרכז את הארכיון של הבלוג, שהולך אחורה עד ינואר 2004; בעמודים רעש לבן – הארכיון והקונכייה – הארכיון תמצאו ריכוזים של תכניות הרדיו המוקלטות שלי.

עוד דבר חדש, הוא מיתוג הפוסטים לפי נושאים, שאפשר לראות בטור השמאלי וגם בעמוד Archives. הנושאים הם אינטרנט, טלוויזיה, מוסיקה, סרטים ורדיו. כללי זה השם של כל מה שלא נמצא בקטגוריות האחרות. הדברים האישיים נמצאים שם, בינתיים. בקטגוריית "רדיו" נמצאים בעיקר ההודעות והרשימות על תכניות "רעש לבן" ו"הקונכייה", אבל גם כמה דברים שכתבתי באופן כללי על הנושא.

דבר אחד שקצת נאבקתי איתו בימים האחרונים, הוא עניין חשוב של עדכונים במייל. ניסיתי כמה תוספים לוורדפרס שעושים את זה, אך נחלתי כישלון. אז גנבתי מליהיא את שירות המנויים שלה, שנקרא FeedBlitz. עכשיו יש עמוד שאפשר להגיע אליו מהשורה העליונה (וגם מכאן). תכניסו את המייל שלכם, תקבלו בחזרה לינק לאישור, ואחריו אתם אמורים להתחיל לקבל עדכונים כל פעם שיתפרסם כאן משהו חדש. בואו ננסה את זה ואם זה לא עובד לכם, כיתבו לי בתגובות או במייל וננסה לסדר משהו אחר.

זהו. המעבר מישראבלוג התאפשר הודות לתוסף הייבוא של שחר שמש. אני מקווה שכולנו נהנה מהאתר החדש, וכבר ביומיים הקרובים אני אפצה אתכם על ההעדרות שלי בכמה הורדות עסיסיות. גמר חתימה טובה וכל השיט הזה.


Posted

in

by

Tags:

Comments

2 תגובות על “חנוכת בית”

  1. תמונת פרופיל של רנן

    תתתחדש חביבי. שינוי מרענן!

  2. תמונת פרופיל של רישלי

    fנעים פה, עוד אחזור לבקר…
    בהצלחה(:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *