"In Treatment"

ישראלים בהוליווד:
1. בפרק הראשון בעונה השניה של Weeds, דמותו של אנדי מנסה להתקבל לבית-ספר לרבנים. הראיון נערך עם בחורה טובת מראה שאנחנו מכירים בתור מיטל דוהן. וזה לא סתם שהביאו לשם ישראלית שתשחק את התפקיד הזה. אחרי שהוא מנסה להראות את הבקיאות שלו בעברית, היא שואלת אותו אם הוא יודע מה זה אומר "לזיין בשכל" (בליווי כתובית תרגום). הוא לא יודע, ואז היא שולחת אותו החוצה מהמשרד. מעניין, שלפי הימד"ב היא הייתה גם בסופרנוס וגם שם לדמות שלה קראו יעל.
2. ועכשיו אני קורא בהארץ שגבריאל בירן ישחק את התפקיד של אסי דיין, הפסיכולוג, בגירסה האמריקאית של "בטיפול". קודם כל, לא ידעתי שעושים גירסה כזאת. דבר שני, אני מרגיש שמפספסים את גודל הידיעה. פאקינג HBO, הרשת שיצרה את הסדרות הכי מוערכות שנחשבות הכי איכותיות בכל הזמנים בערך, קנו מישראל את הזכויות לסדרה הזאת, ואחד המפיקים הוא מארק וואלברג, הבחור מאחורי הסדרה היחידה של HBO שאני רואה, "הפמלייה" (שגם יצאה לאחרונה ב-DVD בארץ). זאת פשוט מהפיכה מטורפת. גם בגלל שהאמריקאים לא עושים את זה לבד. חגי לוי, היוצר של "בטיפול", מפיק את "In Treatment" יחד עם וואלברג וגם נועה תישבי (שהיתה אחת הישראליות הראשונות בהוליווד, אגב מיטל דוהן) גם היא במפיקים. בקיצור, יחסית לזה שאנחנו לא מעצמת טלוויזיה, מצבנו עכשיו לא רע בכלל.


Posted

in

by

Tags:

Comments

6 תגובות על “"In Treatment"”

  1. תמונת פרופיל של amity

    הידיעה דווקא הופיעה בקטנה בתוך כתבה גדולה שהיתה על בטיפול במוסף הארץ לפני כמה חודשים, וגם במעריב או ידיעות, נראה לי. באמת מוזר שלא עושים מזה כותרות. וזה צריך להיות ענק. ראית בכלל את הסדרה?

  2. תמונת פרופיל של פרנק

    לא ראיתי.
    יש לנו יס וזה משודר רק בכבלים.

  3. תמונת פרופיל של sharper

    שניכם בדיליי, גם מבחינת הסדרה לגופה וגם מבחינת הקונטקסט. במכירת הזכויות של ’בטיפול’ עוד לפני שבכלל ידעו שHBO תזכה בסוף בכבוד דנו ודשו בהרחבה בכל כלי תקשורת אפשרי לפני חודשים רבים, כאמור; ובראייה יותר כוללת, זו רחוקה מלהיות הפעם הראשונה שפורמט ישראלי נרכש על ידי גוף שידור זר, אם כי בהחלט ייתכן שהתקדים כאן הוא שלשם שינוי מדובר במוצר קצת יותר איכותי ומושקע משעשועון מעיק של ארז טל, ובהחלט מסתמן שהולך ונוצר כאן ענף ייצוא עולה ומצליח.

  4. תמונת פרופיל של sharper

    אה, ואם כבר, בתור מישהי שגם צפתה במרבית הפרקים ובזמן אמת, מדובר בסדרה בהחלט ראויה גם אם בהחלט לא נטולת חסרונות.
    ופרנק, יס זה לא תירוץ, קשת התחילה לשדר אותה בימי שישי לפני שבועות. לא שהיית אוהב אותה, לדעתי.

  5. תמונת פרופיל של פרנק

    בוש ונכלם אנוכי…
    עכשיו אני נזכר שראיתי כמה דקות מאחד הפרקים לפני כמה שבועות, אבל זה היה באמצע הפרק ובאמצע הסדרה. תכלס, לא ידעתי שזה בערוץ 2 כי אני פשוט לא מתעניין.
    ומתוך סקרנות, למה את חושבת שזה לא יהיה לטעמי?

  6. תמונת פרופיל של מר בחור
    מר בחור

    איזה מגניב בקשר ל "בטיפול",זו חתיכת בשורה רצינית ליוצרי הטלוויזיה בישראל 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *