מר עכבר ארז חפציו ונסע איש אינו יודע מדוע ולמה

כמעט דרסתי שני אנשים היום. וזה לא היה באשמתי!
הראשון החליט לעבור את הכביש ככה סתם באמצע, במקום לעשות את זה במעבר חצייה כמו שצריך. ועוד בלילה, זה מפחיד ומסוכן.
השני – הלך באמצע פאקינג איילון באחת וחצי בלילה. הוא בטוח מסומם. אני מקווה שהמשטרה הורידה אותו מהכביש. לא רק לטובתו, אלא גם לטובתם של הנהג או הנהגת שיכולים לפגוע בו ולהרוד אותו, ואז לא לסלוח לעצמם על זה שבגללם נהרג בן-אדם. אשכרה, כשקורים דברים כאלה אז הכל מסביב מתגמד. זה מפחיד.
ולאחד העניינים הלא-חשובים האלה. צפיתי היום בפרק האחרון של העונה השניה של Drawn Together. למה החיים האלה כ"כ רעים אלי? למה צריך לחכות עד אוקטובר בשביל פרקים חדשים? אני רוצה את זה עכשיו!

אז ככה, 2005 הייתה שנה טובה למצויירים שלי. "פאמילי גאי" חזרו, "אמריקן דאד" הגיעו והשלמתי את כל מה שהיה חסר לי בתחום "סאות' פארק". וזאת הייתה השנה של "דרון טוגד'ר" – שקשה להגדיר או להסביר אותה. מה שכן אפשר להגיד, זה שזו סדרה שדחפה את הגבולות של דברים שמותר ואסור לעשות במדיום הטלוויזיה (או קולנוע וכדומה) ושהאנשים שאחראים עליה הם אנשים סוטים, מופרעים או במלים אחרות – אנשים שיש להם בעיות קשות. אפשר גם להגיד שאלה האנשים הכי יצירתיים ואמיצים בתחום האנימציה. הכל תלוי איך מסתכלים על זה. בקיצור, זה ענק. ובעונה השניה הם הגבירו את הקצב והתעלו על עצמם עשרות מונים. יש בי החשש שכל סדרת אנימציה למבוגרים תיראה לי עכשיו כמו רחוב סומסום בגללם…
אתם יכולים להתנסות ביוטיוב, מן הסתם.

ואלה הם "לנינגרד קאובויז" שבאים לחגוג אתכם את חג הקאברים שחל השבוע. דמיקולו ממונוקרייב ביקש כמה שירים מספיישל הקאברים של הקונכייה ששודר לפני 3 שנים בפורמט מפ3 קריא ונוח, אז הנה לכולכם. רק קצת מפתיע אותי שהוא ביקש את הקטע של פיית' נו מור, זה בכל זאת לקוח מהאלבום הכי מצליח/ידוע שלהם, אנג'ל דאסט.

וגם פתאום חשבתי על זה, שמי שרואה "אפגן וויגס – קריפ" עלול לחשוב שזה קאבר לרדיוהד. אז זהו שלא.


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

3 תגובות על “מר עכבר ארז חפציו ונסע איש אינו יודע מדוע ולמה”

  1. תמונת פרופיל של demiculo

    you got me there…
    I did listen to most of it but the low-fi quality got on my nerve on some point.
    as for creep I know its not the original version, but as for FNM obviously I know that song, but for some reason I thought it was something else (there is a movie called ’midnight cowboy’ which has a brilliant theme, you probably know that…)
    anyhow, thanks a lot for the mp3s and for making fun of me. I deserved it 🙂

    1. תמונת פרופיל של demiculo

      oh god, I keep talking nonsense…
      of course it is the cover for the movie theme and of course I know it…
      its my memory…it’s not what it used to be. sorry about that.

  2. תמונת פרופיל של גיאחה
    גיאחה

    זה קאבר ל-TLC, שזה הרבה יותר גרוע! (אלא אם כן הן עשו קאבר למישהו אחר, ואז זה בסדר).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *