הייפ

פעם ראשונה שהתעצבנתי ממשהו שכתוב בחוקנרול. ניסו התלונן באחד הפוסטים הארוכים בתולדות הבלוג, על כך שהתקשורת הישראלית לא בסדר בזה שהיא מתעלמת (יחסית) מגדולתה של הלהקה החדשה Arctic Monkeys. אז ככה. שמעתי את הדיסק כשהוא הגיע לחנות. לא האזנתי לו בהקשבה רבה, אבל לא הרגשתי צורך מיוחד, הוא נשמע כמו המשך ישיר ולא משתנה של שאר להקות-ההייפ של השנים האחרונות, דוגמת הסטרוקס והוויט סטרייפס. הבנתי שיש אנשים שאוהבים את הסגנון הזה וסבבה להם. אני לא מבין על מה המהומה, אבל זה לא העניין בכל מקרה. השאלה היא אם אכן מדובר בהפסד כ"כ גדול שהעיתונות בארץ לא מתרגשת מהארקטיק מאנקיז. למה זה הפסד? למי זה הפסד? לניסו שכ"כ אוהב אותם? מפריע לו שהלהקה שמלהיבה אותו כ"כ לא זוכה לפירסום הראוי במדינה בה הוא חי? האם זה אומר שאני צריך להתבאס כל שבוע בגלל שכל פעם שאני מגלה משהו מגניב אחר, אז אין סיכוי שזה ייכנס למכונת ההייפ במדינה או בכל מקום אחר? ואולי זה לא בגלל שניסו אוהב אותם, אלא בגלל שהוא חושב שהם להקה חשובה (כמו שהוא כתב בבלוג). אז איך יודעים מה זאת להקה חשובה? מה הקריטריונים? מי השופט? וכולי וכולי (אני יכול להמשיך עם זה עוד הרבה)… בקיצור, חלאס כבר עם ההייפ, תנו לשמוע מוסיקה כמו בני אדם.
three-moods-noisettes
ובלי או עם קשר, החלטתי לקדם בצורה מסיבית את הלהקה החדשה שגיליתי לפני כמה ימים, וזה מה שאני אוהב אז הנה לכם: אולי זו התשובה שאני מנסה לתת למכונות ההייפ המעצבנות שאני יוצא נגדן. קוראים להם The Noisettes כמו שאפשר לראות בעטיפה שמעל טקסט זה, ובעקבות סינגל חדש שהם הוציאו הורדתי את ה-EP הראשון שלהם, ושמחתי מאוד על כך (את הסינגל אני הולך לשמוע עוד רגע פעם ראשונה, דיווח בהמשך). עכשיו, רציתי לכתוב כאן המלצה אישית שתשכנע אתכם שכדאי לכם להקשיב, אבל הבחור ששם את זה באוינק כתב תיאור כ"כ טוב שלא נותר לי אלא להעתיק את מה שהוא כתב לכאן, ותסלחו לי בבקשה:

The Noisettes are an awesome new band from the UK who sound like Yeah Yeah Yeahs but more intense and with a better singer. This is an essential track at any decent London indie night, and the B-Sides are just as good as the released track. They cover such a huge range of styles in four tracks that it is impossible to guess what their album will sound like, but if it's even partly as good as this release, it will be essential. This fucking rocks.

והחדשות הטובות הן שיש לכם כאן 4 שירים להורדה, כל ה-EP! ואם לא בא לכם להוריד אז פשוט תקשיבו במיי ספייס שלהם.

the noisettes – don't give up
the noisettes – monte christo
the noisettes – signs
the noisettes – burn
ואם אתם מורידים, אז אולי גם תגידו איזה מילה כמו מה חשבתם, זה טוב, זה לא טוב. יכול להיות נחמד.


Posted

in

by

Tags:

Comments

4 תגובות על “הייפ”

  1. תמונת פרופיל של גיאחה
    גיאחה

    מסכים איתך לגמרי בעניין המאנקיז.
     
    מוריד את הנויזטס בשמחה, יש להם אחלה של שם ללהקה. אחזור לתת את דעתי אחרי שאאזין.

  2. תמונת פרופיל של sharper

    חבר’ה, אבל למה לקחת ללב כל כך? זו לא פעם ראשונה ואני שמה כסף שגם ממש לא האחרונה שניסו פותח ג’ורה מתלהמת על זוטות בעיקר כדי להלל ולהאדיר את עצמו ואת חבר מרעיו.
    ולגבי האגוזיות, טירנטתיו אך טרם הספיקותי.

  3. תמונת פרופיל של חולוני
    חולוני

    אהבתי מאוד, אחלה להקה.

  4. תמונת פרופיל של itay
    itay

    מצויין
    זה מרענן לשמוע להקה שמביאה אותה בצליל שמחדש סוף סוף משהו, וזמרת שמדליקה אותך אפילו שאתה לא יודע אם היא כוסית או לא, קול מדהים.
    שמח מאוד על ההמלצה וממליץ גם בחום רב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *