אני מקרה אבוד

לבקשת המאזינה שרון ובאיחור לא נסלח, אני נותן כאן להורדה או סתם האזנה את התכנית ששידרתי ברדיו של המכללה בשבוע שעבר + רשימת השירים:

* רעש לבן 29.11.2005 (אמפי3, 77 מ"ב)

Eliot Lipp – Glasspipe
Richard Davis – Empty
Calla – pulverized
Elvis Costello & The Attractions – I Want You
Bitmap – Dream brother
Geneva – Worry Beads
Lindstrom & prins thomas – boney m down
Espers – Flaming Telepaths
Ran Jurgenson – The Only Way
Goldoolins – Sheva Shanim

בתור בונוס, אני מצרף כתבה שמישהו שם בפורום דפש מוד בהייד-פארק. זה שודר לאחרונה בחדשות ערוץ 2 בעקבות הידיעות על בואה של הלהקה לארץ. פעם זה היה משהו שהיה גורם לי להתרגש בצורה יוצאת דופן, היום לא. ובכל זאת, נחמד לראות כתבה על שיגעון דפש מוד בארץ:
* הכתבה (13 מ"ב) [הלינק הוסר]
* ידיעה ב"הארץ"
וגם…
שימו לב! טיפ למשתמשי סולסיק!
לאחרונה יעצתי לכמה אנשים בקשר לשיפור שיטת החיפוש, אז חשבתי אולי לכתוב את זה כאן יביא את הבשורה לעוד כמה אנשים. למי שלא יודע, החיפוש בסולסיק לא עובד טוב, וזה משהו שהם טוענים שהם מנסים לשפר מגירסה לגירסה. מה שזה אומר זה שכשאתם מחפשים בחיפוש הרגיל, לא תקבלו הרבה תוצאות גם כשיש אנשים שמחוברים לסולסיק ויש להם את מה שאתם מחפשים.
אז מה עושים?
מחפשים בתוך חדרים. בחלק הימני התחתון של התוכנה יש רשימת חדרי צ'אט, שכל אחד מהם מוקדש לנושא כלשהו. אצלי זה מסודר לפי מספר האנשים והחדר הכי פופולרי תמיד הוא – indie שיש בו כאלף אנשים בד"כ. החיפוש בתוך חדר – עובד! איך מחפשים בתוך חדר? קודם כל נכנסים לחדר על ידי דאבל-קליק על השם שלו. אחרי שרשימת החדר עולה, לוחצים על כפתור ימני ובוחרים: Search for files in room. נפתח חלון חדש של חיפוש, ומיד תרגישו בהבדל. איך יודעים איפה לחפש? הנה כמה חדרים מומלצים:
* את indie כבר הזכרתי, זה החדר הראשון שכדאי לחפש בו בגלל כמות האנשים. רוב הרוק האלטרנטיבי לסוגיו יהיה שם.
* Electro – כשמו כן הוא. יש עוד חדרים ששמם הוא שם של ז'אנר זה או אחר, עוד טיפ בעניין יגיע עוד מעט.
* Nana Music Forum – זהו שם החדר המבלבל לישראלים (כי זה חדר צ'אט שיש בו את המילה פורום). אבל היתרון בו שלחברים גם יש טעם מוסיקלי מגוון ומעניין, וגם הרבה חומר ישראלי מן הסתם. מדי פעם יש גם שיחות מעניינות.
* האם עיטורים מוסיקליים לסרטים זה הקטע שלכם? חפשו בחדר Scores.
וטיפ אחרון בינתיים שנוגע לרשימת החדרים. כשאתם טוענים את התוכנה היא לא מציגה את שמות כל החדרים. כדי להעלות את כולם (ויש הרבה, כשבהרבה מהם אין יותר מאחד או שני משתמשים) אתם צריכים לשים את הסמן באזור הרשימה ועם הכפתור הימני לבחור: Refresh room list. זה יקח כמה שניות, ואז תוצג הרשימה במלואה.
בהצלחה!


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

5 תגובות על “אני מקרה אבוד”

  1. תמונת פרופיל של המאזינה שרון
    המאזינה שרון

    תודה!

  2. תמונת פרופיל של אחת קטנה בגיחה לישרא
    אחת קטנה בגיחה לישרא

    אין כמוך, פרנקו!

  3. תמונת פרופיל של PorKi

    אחלה פלייליסט …

  4. תמונת פרופיל של תובל-קין

    תודה רבה, אתה לא יודע עד כמה זה עוזר לי, מאחר ואני נורא אוהב את סולסיק (שיש בה משהו שמזכיר לי החלפת בוטלגים) אך עד עתה באמת התקשיתי לחפש בה. תבורך, איש-קריות שכמוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *