שירים חוזרים ג'

Datarock – I used to dance with my daddy
זה לקח לי איזה שבועיים אבל הנה זה מגיע: הדבר שהכי הלהיב אותי בתקופה האחרונה.
ההיתקלות הראשונה שלי ב-Datarock היתה באוסף Sonar 2003. סונאר זהו פסטיבל שנערך פעם בשנה בספרד, וכל שנה הם מוציאים אוסף של דברים מגניבים, בעיקר אלקטרוניקה, פופ וגם קצת היפ-הופ – אבל בתחום האלטרנטיבה כמובן. כשהאוסף יצא הוא הגיע לחנות שלנו, והספקתי לשמוע אותו לפני שהוא נעלם ומיד נדלקתי על השיר הזה. הגירסה שהופיעה אז היתה פחות מ-3 דקות והיה בה משהו אלקטרואי כמו שאני אוהב (ויש שיגידו גם הומואי). זה היה מזמן, אבל אני די בטוח שחיפשתי חומר על הלהקה ועוד דברים שהם עשו, כמו שאני תמיד עושה כשאני שומע משהו שאני אוהב. למרבה הצער לא מצאתי כלום. לא היה להם אתר, או אלבום, או משהו בכלל. רק השיר הזה באוסף. אז שמחתי בחלקי, שמתי את השיר באוסף שעשיתי לארז וחזרתי לשיגרה.
והנה מתקרבת שנת 2005 לסיומה, ובדרך זו או אחרת הגעתי לאוסף חדש יחסית: Nova Tunes 11. ושם נמצא שיר מדליק אחר של להקה בשם Datarock. כמובן שלא זכרתי בכלל שזה שם הלהקה שעשתה את השיר ההוא שאהבתי אז. אז חיפשתי אם יש להם אלבום וגיליתי שיש. הורדתי אותו, ומה גיליתי להפתעתי? את השיר הזה – "I used to dance with my daddy" שזכרתי מאז. שמחה גדולה מילאה את ליבי. הופתעתי גם שהגירסה באלבום ארוכה ב-2 דקות מזו שהיתה אז באוסף, בכל זאת עברה איזה שנה וחצי מאז, אז הם עידכנו (האלבום יצא בתחילת 2005). עכשיו גם יש להם אתר שמספר לנו שזהו צמד נורווגי שיש לו חוש הומור (למרות שאת זה כבר אפשר להבין מהמוסיקה). אלבום הבכורה שלהם הוא דיסק קאמפי ושמח במסורת של Scissor Sisters למרות שהוא פחות פופי ממנו, ולפעמים נוטה קצת לכיוונים של טוקינג הדס והקלאש (בעיקר בשירה). אבל שני השירים האלה (השני יגיע עוד מעט) לגמרי עשו לי את החודש ואולי גם את כל השנה. אני מציג את עצמי כמישהו שלא טוחן מוסיקה, אבל את השירים האלה שמעתי הרבה יחסית בשבועיים האחרונים, וזה לא נמאס. פשוט כיף. מקווה שגם אתם תמצאו בזה את מה שאני מצאתי.
בונוס: Datarock – Computer camp love


Posted

in

by

Tags:

Comments

5 תגובות על “שירים חוזרים ג'”

  1. תמונת פרופיל של שירי

    סליחה אבל יש לך טעות
     
     
     
     
     
    http://israblog.nana.co.il/moodicons/straight.gif">

  2. תמונת פרופיל של חולוני
    חולוני

    אחלה להקה ואלבום מגניב ביותר יש להם.
    ד"א למה הפסקת לפרסם פלייליסטים בבלוג?

  3. תמונת פרופיל של sharper

    וואלה, אנני סוגרת את הדיג’יי קיקס שלה עם קטע שלהם בשם fa fa fa שנשמע באמת מדליק וכיפי (בכלל חגגתי על הסט שלה בפראות מהרגע שזלג לטורנטים בתחילת השנה העברית). נראה שאפשר כבר להגיד עכשיו ש2005, אפילו ביתר שאת מקודמתה, היתה שנה די מוצלחת לנורבגים.

    1. תמונת פרופיל של פרנק

      כל שנה היא שנה די מוצלחת לנורווגים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *