מיקסטייפ אורח: Milk & Honey

למרות שזה היה שבוע דפש מוד בקונכיה, לא שכחתי לרגע את הפרויקט המתמשך שנמצא כבר בחודש השני שלו, לשמחתי הרבה. אני ממש נהנה מהאוספים האלה! משום מה, בתקופה האחרונה אני מגלה שאין לי כל כך סבלנות לאלבומים שלמים ואני מחפש את האוספים הטובים, כמו תכניות רדיו מושקעות במיוחד, שמעבירות הלך רוח כלשהוא, מספרות סיפור או מספקות סוג של נחמה. תוך כדי האזנה לכל אחד מהם אני מתאהב בכמה שירים שאני יודע שימשיכו איתי הלאה, אז מה הבנאדם צריך חוץ מזה. השבוע אני מארח כאן את ידידי היקר לירון לנגר, אותו הכרתי לפני שנים רבות כששנינו שידרנו ברדיו האינטרנטי Radi-Yo. הייתה לו שם תכנית רוק ומטאל, אך כשלמדתי להכיר אותו גיליתי שהטעם שלו במוסיקה מגוון, מפתיע ובמקרים רבים גם חופף לטעם שלי. והשבוע הוא גם התחתן! אז תגידו לו מזל טוב.
בימים אלה אני מחפש את האוספים שיפורסמו כאן במהלך חודש יוני. אתם, כזכור, מוזמנים להצטרף. ואלה המלים (והתמונה) של לירון:

איך בחרתי את הקטעים? לא יודע. כל בוקר כשאני קם אני מתיישב עם הקפה לבדוק מיילים ובכלל מה חדש בעולם ואולי לשחק איזה משחק פלאש זה או אחר וכל בוקר נוצר פלייליסט חדש. פלייליסט הוא תמיד עניין של מצב רוח. ואני חושב שהגיוון ברשימה זו בכל זאת נותנת תחושה כייפית ואנרגטית ליום. הפעם חשבתי קצת יותר לקשר בין הקטעים באופן זה או אחר ממש כמו שמלמדים בבי"ס לרדיו, אבל זה רחוק מלהיות העניין.
העניין הוא שכל אדם, על טעמו המוסיקלי, יכול לייצר שעה וקצת של מצב רוח. בין עם שמח או קודר, אולי אפל אולי כבד ואולי כזה שיהיה מגניב לנהוג, לבשל ולהתקלח איתו. זה מה שהתחשק לי לשמוע באותו הרגע.

70 דקות, 104 מ"ב
{להורדה}

Milk & Honey // Liron by Tapes From The Sea on Mixcloud

Whale: Kickin'
The Good the Bad & the Queen: Northern Whale
Beck: Milk & Honey
Air: The Vegabond
Cornelius: Fly
Moloko: Fun for Me
Soulwax: Miserable Girl
Cut Chemist: Storm ft. Edan & Mr. Lif
Chemical Brothers: Battle Scars
Nine Inch Nails: Where Is Everybody
Jane's Addiction: Wrong Girl
Unkle: Restless (ft Josh Homme)
Queens of the Stone Age: The Lost Art of Keeping a Secret
Death in Vegas: So You Say You Lost Your Baby
Tenacious D: Beezleboss (The Final Showdown)


Posted

in

by

Tags:

Comments

תגובה אחת על “מיקסטייפ אורח: Milk & Honey”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *